fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: עירוני גשם נהריה ניצחה על חודה של נקודה

עירוני גשם נהריה, שנאלצה להפסיק את משחקיה ואימוניה למשך שבועיים עקב נגיף הקורונה, חזרה לפרקט וניצחה בקושי רב את הפועל רמת גן/גבעתיים, 67:68. המאמן שי סגלוביץ': "לא פשוט לחזור לכושר אחרי שבועיים של הפסקה"
ניצחון בשיניים. עירוני נהריה מתקשה מול רמתגן/גבעתיים צילום: באדיבות עירוני נהריה

עירוני גשם נהריה (לאומית)

עירוני גשם נהריה חזרה לפעילות בליגה אחרי פגרה כפויה עקב הקורונה, ורשמה ניצחון חוץ דחוק ודרמטי על הפועל רמת גן/גבעתיים, 67:78.

המשחק נפתח רע מבחינת שתי הקבוצות שהתקשו לייצר נקודות והציגו משחק התקפה מפוזר. לא פלא שהרבע הראשון נגמר ביתרון סגול עם סטטיסטיקה נמוכה, 10:13. ברבע השני השתפר מעט המשחק, כשנהריה מצליחה לשמור על יתרונה עד לסיום המחצית הראשונה, 29:32.

גם במחצית השנייה, המשחק לא ממש התעלה לרמה גבוהה, ובדקה ה-25 איבדה נהריה את סטפן בראנץ' שיצא בחמש עבירות. המארחים מרמת גן/גבעתיים ניצלו את הרגע כדי להפוך את התוצאה ולהוביל, 40:43 (דקה 27), אבל עד לסיום הרבע השלישי הצליחה נהריה להחזיר לעצמה את היתרון, 48:49. מטח שלשות של נהריה בתחילת הרבע הרביעי הגדיל את יתרונה (58:66, דקה 37), אבל רמת גן לא ויתרה ושוב צמצמה. דקה לסיום, כשהיא ביתרון, 64:67, נבלם יונתן אטיאס בעבירה ונשלח לקו העונשין. אטיאס דייק בזריקה אחת מ-2, והעלה את נהריה ל-64:68. רמת גן עשתה את שלה בהתקפה הנגדית וצימקה ל-68:66, חצי דקה לסיום. יוגב אוחיון רצה לגמור את הסיפור עם זריקה מחוץ לקשת, אבל החטיא והכדור נפל בידיים רמת גניות. נהריה עצרה את ההתקפה המקומית בעבירה ושחקן רמת גן נשלח אל קו העונשין כשהשעון מציג 4 שניות לסיום. למזלה של נהריה, רמת גן לא עמדה בלחץ, דייקה בקליעה אחת והבאזר גאל את נהריה מהארכה ושלח אותה לחגוג בחדר ההלבשה.

לעירוני גשם נהריה קלעו: קלארק רוזנברג – 13 נק', יוגב אוחיון – 11 נק', דסטין תומאס – 10 נק', דולב דרפיץ' – 8 נק', תומר כהן – 7 נק', אלכס צוברביץ' – 6 נק', יונתן אטיאס – 5 נק', סטפן בראנץ' – 4 נק', אופק בן יעקב ועומר פולג – 2 נק' כ"א.

המאמן שי סגלוביץ': "לא פשוט היה לחזור לשחק אחרי פגרה שנכפתה עלינו, ללא אימונים וללא סדר של משחקים. היה ברור שיהיה לנו קשה למצוא את הדרך לחזור לכושר שהיינו בו, אבל אני שמח שניצחנו, כי זה היה יכול בקלות להיגמר אחרת. זה היה מסוג המשחקים שהבהירו לכולנו שאין משחקים קלים, וקבוצות שמתייצבות מולנו באות נחושות יותר כי מבחינתם עירוני נהריה זה סוג של אתגר. אני מאוד מרוצה שהיכולת של יונתן אטיאס וקלארק רוזנברג, שהיו טובים גם בצד ההגנתי וגם בצד ההתקפי. חזרנו עכשיו לסוג של שגרה ונמשיך לעבוד קשה כדי להשלים את מה שהחסרנו בתקופה שבה הפסקנו את האימונים".

במחזור הבא תארח עירוני גשם נהריה את האחרונה בטבלה, מכבי הוד השרון (מוצאי שבת, 12 בפברואר, שעה 20:30, היכל הספורט עין שרה).

צמרת טבלה הליגה הלאומית (מחזור 19)

  1. הפועל חבל מודיעין – 33 נק'
  2. עירוני גשם נהריה – 32 נק' (2 משחקים חסרים)
  3. א. ס. רמת השרון – 29 נק' (2 משחקים חסרים)
  4. מכבי עירוני רמת גן – 29 נק' (משחק חסר)
  5. עירוני קריית אתא – 28 נק' (2 משחקים חסרים)

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות