fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: ניצחון חשוב להפועל עכו-מטה אשר במאבקה נגד הירידה

הפועל עכו/מטה אשר גברה על אליצור עירוני קריית אתא, 97:101, והחזירה לעצמה את הסיכוי לשרוד בליגה הלאומית. המאמן עמית תמיר, שחגג ניצחון שני, אמר בסיום: "ניצחון של אופי ונחישות". הקבוצה התחזקה בשחקן נוסף: רז מור (23), שהתחיל את העונה במכבי קריית מוצקין
ריקוד הניצחון. ג'יי אר. הולדר מהפועל עכו/מטה אשר | צילום: הראל שורצברג

הפועל עכו/מטה אשר (לאומית)

הפועל עכו/מטה אשר השיגה ניצחון חוץ חשוב במאבקה נגד הירידה, כשגברה על אליצור עירוני קריית אתא, 97:101. המשחק היה צמוד ושקול ברוב שלביו, והוכרע בסיום מותחן שנמשך עד השנייה האחרונה. לזכותה של עכו/מטה אשר ייאמר כי ברגע שעלתה ליתרון, היא לא איבדה אותו אפילו לרגע אחד ולמרות הלחץ בסיום, היא הפגינה אופי חזק ושמרה על יתרונה עד הבאזר.

הפועל עכו/מטה אשר הציגה חיזוק נוסף, רז מור (23) שהגיע ממכבי קריית מוצקין, ורשם הופעת בכורה מוצלחת במדי קבוצתו החדשה.

הרבע הראשון נפתח ברצף קליעות מצד שתי הקבוצות והסתיים ביתרון זעיר לזכות הקבוצה האורחת מעכו/מטה אשר, 27:28. גם ברבע השני המשיך להתנהל משחק של מרדף, כשעכו/מטה אשר מצליחה שוב לשמור על יתרון מזערי עם הירידה להפסקה, 49:51. עם פתיחת המחצית השנייה, השכילה עכו/מטה אשר לנצל מומנטום של מספר דקות כדי לפתוח פער מהקבוצה היריבה וסיימה את הרבע השלישי ביתרון, 72:81.

קריית אתא לא ויתרה, נלחמה וניצלה שגיאות של עכו/מטה אשר כדי לנגוס אט אט בפער עד שדקה וחצי לסיום המשחק היא הגיעה למרחק נגיעה ממהפך, 95:93. למזלה של עכו/מטה אשר, יש לה את אחד משחקני הרכש הטובים והמדויקים: ג'יי אר. הולדר, שקבר שלשה חשובה והעלה ל-93:98. המהלך הזה התחיל בכלל מדניאל נג'ר, שזרק מעבר לקשת, החטיא, אך השתלט על הכדור החוזר ומסר להולדר, שהראה לו איך עושים את זה נכון.

דקה לסיום צימקה קריית אתא ל-98:95. טים ויליאמס הגיב מהעבר השני בדאנק, 95:100. קריית אתא סירבה להיכנע ו-15 שניות לסיום החזירה לעצמה את התקווה עם סל נוסף, 100:97. עכו/מטה אשר יצאה להתקפה ונבלמה בעבירה. הולדר החטיא את הזריקה הראשונה, אבל דייק בזריקה השנייה, 97:101. מפה, קריית אתא כבר לא הצליחה לחזור.

לעכו/מטה אשר קלעו: כריס סמית – 24 נק', טים ויליאמס – 23 נק', ג'יי ארץ הולדר – 22 נק', לירן מורן – 15 נק', רז מור – 8 נק', ניב אוזן – 4 נק', גיא סהר – 3 נק', דניאל נג'ר – 2 נק'.

המאמן עמית תמיר: "ניצחון חשוב מאוד עבורנו. הראינו הרבה אופי ונחישות, ולמרות שקריית אתא הצליחה לחזור למשחק אחרי כמה טעויות שביצענו, ידענו לשמור כל הזמן על היתרון ולעשות את הפעולות הנכונות כדי לשמור על הניצחון".

המנהל המקצועי אילן פרומן: "ניצחון חשוב מאוד מול קבוצה חזקה מאוד. זה רק מוכיח שהשינוי שביצענו בסגל היה יעיל. למרות המיקום שלנו בתחתית, יש לנו קבוצה חזקה שנלחמת ועוד תעשה צרות לכל הקבוצות בליגה. אני מקווה שגם המשך הדרך תאיר לנו פנים".

הניצחון החזיר את הפועל עכו/מטה אשר לתמונת מאבק ההישרדות והעלה את מאזנה ל-15 נקודות (3 ניצחונות ו-9 הפסדים), נקודה אחת פחות מהקבוצות שמעל לקו האדום.

במחזור הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ נגד אליצור יבנה (יום רביעי, 3 במרץ, שעה 17:30). המשחק יועבר בשידור ישיר באתר איגוד הכדורסל.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות