fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: נהריה הפסידה אבל נשארה במקום הראשון

עירוני גשם נהריה, שכבר הבטיחה את המקום הראשון בסיום הליגה הסדירה, ספגה הפסד בית מפתיע למכבי עירוני רמת גן, 81:75. במחזור הנעילה תצא נהריה למפגש פסגה נגד סגניתה, הפועל חבל מודיעין (יום שלישי הקרוב, 29 במרץ)
יוגב אוחיון ואופק בן יעקב (בסגול) מנהריה יורדים מהפרקט מאוכזבים מההפסד צילום: לימור למינוף

עירוני גשם נהריה (לאומית)

במשחק הבית האחרון שלה במסגרת הליגה הסדירה, ספגה עירוני גשם נהריה את הפסד הליגה הרביעי שלה העונה אחרי שנכנעה למכבי עירוני רמת גן, 81:75. עבור נהריה, שכבר הבטיחה את המקום הראשון בסיום הליגה הסדירה ואת יתרון הביתיות בסדרת הפלייאוף העליון, המשחק לא שינה דבר. לעומת זאת, עבור האורחים מרמת גן, המשחק הזה היה חשוב כדי להתקדם למקום השלישי בטבלה, מה שיעניק גם לה יתרון ביתיות, לפחות בשלבים המוקדמים של מפגשי הפלייאוף העליון.

חניכיו של המאמן שי סגלוביץ' פתחו מצוין וכבר בסיום הרבע הראשון הובילו ביתרון דו ספרתי, 17:28. עם פתיחת הרבע השני גדל ההפרש ל-13 נקודות, אבל הרמת גנים סירבו לוותר, נלחמו וכל הזמן שמרו על פער סביר שנתן להם תקווה להמשך. נהריה הצליחה באותן דקות לשמור על יתרונה וירדה להפסקה כשהיא עדיין אוחזת ביתרון, 40:47.

נהריה עוד הפסיקה לפתוח טוב את המחצית השנייה, עלתה שוב ליתרון דו ספרתי, 42:52 )דקה 22), אבל רמת גן חזרה לעניינים והחלה לנגוס בהפרש המקומי. במצב של, 47:54, נהריה נתקעה ורמת גן רצה ל-0:11 בדרך למהפך בתוצאה ולסיום הרבע השלישי ביתרון זעיר, 57:58. נהריה המשיכה לגלות רפיון גם בתחילת הרבע הרביעי ועד שהתעוררה זה היה כבר מאוחר מדי. דקה לסיום, קלעה נהריה 5 נקודות רצופות, צמצמה ל-79:75, ועוררה תקווה בקרב אוהדיה. אלא שהחטאות מעמדות טובות הותירו אותה מתוסכלת ושלחה את האורחים לחגוג ניצחון מפתיע בעין שרה.

לעירוני גשם נהריה קלעו: יוגב אוחיון – 25 נק', דסטין תומאס – 15 נק' ו-8 כדורים חוזרים, אלכס צוברביץ' – 13 נק' ו-11 כדורים חוזרים, סטפן בראנץ' – 9 נק' ו-7 כדורים חוזרים, אופק בן יעקב – 6 נק', תומר כהן – 5 נק', קלארק רוזנברג – 4 נק'.

במחזור האחרון של הליגה הסדירה תצא עירוני גשם נהריה למפגש פסגה נגד סגניתה, הפועל חבל מודיעין (יום שלישי, 29 במרץ, שעה 19:00).

צמרת טבלת הליגה הלאומית (מחזור 29)

  1. עירוני גשם נהריה – 50 נק'
  2. הפועל חבל מודיעין – 48 נק'
  3. מכבי עירוני רמת גן – 47 נק'
  4. עירוני קריית אתא – 45 נק'
  5. א. ס. רמת השרון – 45 נק'

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות