fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: משנכנס אדר מרבים בשמחה – עוד ניצחון לעירוני נהריה

עירוני גשם נהריה הוסיפה עוד ניצחון למאזנה כשגברה בביתה על מכבי הוד השרון, 59:82. וגם: איזו בשורה משמחת הייתה לשחקן הקבוצה סטפן בראנץ' לגלות לחבריו בסיום המשחק?
שמחה כפולה. סטפן בראנץ' מעירוני גשם נהריה צילום: באדיבות עירוני נהריה

עירוני גשם נהריה (לאומית)

עירוני גשם נהריה השיגה במחזור האחרון שנערך במוצאי שבת ניצחון בית קליל על מכבי הוד השרון, 59:82.

המחצית הראשונה עוד הייתה מאוזנת פחות או יותר, כשהאורחים מרמת השרון מצליחים להקשות על נהריה, שסיימה את הרבע הראשון ביתרון, 16:18. ברבע השני הגבירה מעט נהריה את הקצב ועד לסיום המחצית הראשונה הצליחה להגדיל את הפער ולרדת להפסקה ביתרון, 31:42. המחצית השנייה הייתה שונה. נהריה פתחה מצוין ובמטר של סלים על הקבוצה היריבה סיימה את הרבע השלישי ביתרון מבטיח, 42:66. ברבע האחרון שוב התאזנו הכוחות במגרש, אבל נהריה השכילה לשמור על הפער עד לסיום.

לעירוני גשם נהריה קלעו: דסטין תומאס – 18 נק' (10 כדורים חוזרים), עומר פולג – 14 נק', קלארק רוזנברג – 10 נק', יוגב אוחיון -9 נק', נועם אקריש – 8 נק', אלכס צוברביץ' – 6 נק', יונתן אטיאס (8 כדורים חוזרים) וסטפן בראנץ' (5 כדורים חוזרים) – 4 נק' כ"א, דולב דרפיץ', ניב אוזן ואופק בן יעקב – 3 נק' כ"א.

במחזור הבא (מוצאי שבת, 19 בפברואר, שעה 20:30, היכל הספורט עין שרה) תארח עירוני גשם נהריה את האחרונה בטבלה, מכבי אשדוד.

בסיום המשחק, בלהט חגיגות הניצחון, הודיע שחקן הקבוצה סטפן בראנץ', לחבריו, כי הוא ואשתו מצפים לילד ראשון. היו"ר צביאל רובין, חברי ההנהלה וכמובן כל השחקנים מיהרו לברך את בראנץ' על הבשורה המשמחת.

צמרת טבלה הליגה הלאומית (מחזור 20)

  1. הפועל חבל מודיעין – 35 נק'
  2. עירוני גשם נהריה – 34 נק' (2 משחקים חסרים)
  3. א. ס. רמת השרון – 33 נק' (משחק חסר)
  4. מכבי עירוני רמת גן – 33 נק'
  5. עירוני קריית אתא – 31 נק' (משחק חסר)

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות