fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: הפועל עכו/מטה אשר תשחק בפלייאוף התחתון

הפועל עכו/מטה אשר חתמה את הליגה הסדירה בהפסד חוץ להפועל גליל, 86:67, ותתמודד בפלייאוף התחתון על ההישארות בליגת המשנה. ערב פתיחת משחקי ההישרדות (יום שלישי, 4 במאי) אומר המאמן עמית תמיר: "נבוא מחויבים לכל משחק כדי לעמוד במטרה ולהישאר בליגה"
מאמן הפועל עכו/מטה אשר עמית תמיר בתדרוך לחניכיו | צילום: באדיבות אילן פרומן
הגיעו לרגע האמת. המאמן עמית תמיר עם חניכיו | צילום: אילן פרומן

הפועל עכו/מטה אשר (לאומית)

הפועל עכו/מטה אשר חתמה את הליגה הסדירה בהפסד חוץ להפועל גליל, 86:67, ורגע לפני פתיחת משחקי הפלייאוף התחתון נותרה עמוק בחלק התחתון של הטבלה.

הרבע הראשון היה שקול וצמוד והסתיים ביתרון למארחים, 22:24. ברבע השני עכו/מטה אשר כאילו קפאה ואפשרה לגליל לרוץ 8:23 ולסיים את המחצית הראשונה ביתרון דו ספרתי, 30:47. במחצית השנייה עכו/מטה אשר ניסתה לחזור לעניינים, אבל עם סיום הרבע השלישי הייתה עדיין רחוקה מגליל, 66:52. ברבע האחרון לחניכיו של המאמן עמית תמיר כבר נגמר הכוח מהמרדף והם ספגו הפסד ליגה רביעי רצוף.

להפועל עכו/מטה אשר קלעו: ג'יירוס הולדר, דור גולדנברג וגיא סהר – 14 נק' כ"א, כריס סמית – 8 נק', רז מור – 7 נק', דניאל נג'ר ודניאל אלהרר – 3 נק' כ"א, לירן מורן וכינר צור – 2 נק' כ"א.

ביום שלישי הקרוב (4 במאי) ייפתחו משחקי הפלייאוף התחתון, שיתקיימו בשיטת ליגה בת סיבוב משחקים אחד. הפועל עכו/מטה אשר תפתח את הפלייאוף במשחק חוץ נגד מכבי הוד השרון.

המאמן עמית תמיר: "קבוצה עם סגל כמו שלנו לא צריכה לרדת ליגה. הכל תלוי בנו ואם נשחק כמו שצריך ונבוא מוכנים לכל משחק, אני מאמין שנישאר. נבוא מחויבים לכל משחק בתקווה לצבור מספיק נקודות שיעזרו לנו לעמוד במטרה שהיא להישאר בליגה".

 

תחתית טבלת הליגה הלאומית:

  1. מכבי הוד השרון – 39 נק'
  2. מכבי רעננה – 38 נק'
  3. אליצור יבנה – 37 נק'
  4. הפועל עכו/מטה אשר – 36 נק'
  5. מכבי קריית מוצקין – 35 נק'

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות