fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: הפועל עכו/מטה אשר נפרדת בכבוד

הניצחון במחזור האחרון על אליצור יבנה בחוץ, 88:92, גרם לתחושת החמצה עוד יותר גדולה אצל הפועל עכו/מטה אשר, שחסרה ניצחון אחד בלבד כדי להבטיח את ההישארות בליגה. ביום שישי (4 ביוני) ייערך מחזור הנעילה כשעכו/מטה אשר תארח את מכבי קריית מוצקין
תחושה של החמצה. כריס סמית מהפועל עכו/מטה אשר מול שחקן יריב | צילום: לימור למינוף

הפועל עכו/מטה אשר (לאומית)

למרות שכבר נשרה לליגה הארצית, המשיכה הפועל עכו/מטה אשר במסע הפרידה המכובד שלה מליגת המשנה כשהשיגה ניצחון שלישי רצוף, הפעם, בחוץ, על אליצור יבנה, 88:92. הניצחון הזה מחדד עוד יותר את תחושת ההחמצה של הקבוצה העכואית, שניצחון אחד בלבד הפריד בין הישארות בליגה לירידת ליגה.

פתיחת המשחק הייתה שקולה, עם יתרון שעובר מקבוצה לקבוצה. סיומת טובה של עכו/מטה אשר סייעה לה לסיים את הרבע הראשון ביתרון, 24:26. ברבע השני הצליחו המארחים לחולל מהפך בדרך ליתרון, 41:48 במחצית הראשונה. עם פתיחת המחצית השנייה, נשמר המומנטום המקומי כשיבנה מגדילה את יתרונה ומסיימת את הרבע השלישי ביתרון, 59:73. עכו/מטה אשר התעוררה ברבע האחרון ובריצת 0:12, קיזזה בהפרש עד שבדקה האחרונה גם הצליחה להשלים מהפך ולהחזיר לעצמה את היתרון. כשהיא ביתרון, 88:89, חצי דקה לסיום, הצליחה עכו/מטה אשר למנוע מיבנה לקלוע, חטפה את הכדור ובהתקפה הנגדית סגרה עניין עם שלשה של לירן מורן, 88:92. מפה, יבנה כבר לא חזרה.

להפועל עכו/מטה אשר קלעו: ג'יירוס הולדר – 35 נק', לירן מורן – 25 נק', כריס סמית – 8 נק', גיא סהר – 9 נק', דניאל נג'ר – 5 נק', ג'ורדן לואיס ודור גולדנברג – 4 נק' כ"א, כינר צור – 2 נק'.

במחזור הנעילה את העונה (יום שישי, 4 ביוני, שעה 14:00) תארח הפועל עכו/מטה אשר את מכבי קריית מוצקין, שגם היא נשרה לליגה הארצית.

תחתית טבלת הליגה הלאומית:

  1. הפועל רמת גן/גבעתיים – 46 נק'
  2. מכבי רעננה – 46 נק'
  3. הפועל עכו/מטה אשר – 45 נק'
  4. אליצור יבנה – 41 נק'
  5. מכבי קריית מוצקין – 40 נק'

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות