fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: הפועל עכו/מטה אשר מתאוששת

הקבוצה רשמה ניצחון חוץ חשוב על אליצור יבנה, 79:90, והשלימה ניצחון שלישי בארבעת משחקיה האחרונים. עכו/מטה אשר התגברה על פיגור דו ספרתי במחצית הראשונה, בדרך למהפך במחצית השנייה. המאמן עמית תמיר: "ניצחון של אופי ונחישות. שאפו ענק לשחקנים"
הפועל עכו/מטה אשר חוגגים ניצחון שלישי מארבעה משחקים | צילום: הראל שורצברג

הפועל עכו/מטה אשר (לאומית)

הפועל עכו/מטה אשר ממשיכה במסע ההיחלצות שלה בניסיון להיחלץ מירידה לליגת המשנה. במחזור האחרון שנערך אמש רשמה הקבוצה את ניצחונה השלישי מארבעת משחקיה האחרונים, כשגברה בחוץ על אליצור יבנה, 79:90.

הפועל עכו/מטה אשר פתחה לא טוב את המשחק וסיימה את הרבע הראשון בפיגור, 25:20. גם ברבע השני היא לא הצליחה להתרומם וירדה להפסקה בפיגור דו ספרתי, 44:32. המחצית השנייה הייתה סיפור שונה לחלוטין.

עכו/מטה אשר פתחה אותה בהסתערות על שחקני יבנה, ובזכות הגנה קשוחה ואגרסיבית ושיפור ניכר בחלק ההתקפי שהייתה חדה ויעילה, היא הצליחה לא רק לקזז בהפרש אלא להשלים מהפך בדרך ליתרון בסיום הרבע השלישי, 60:64. עכו עלתה לרבע האחרון כשהיא מעודדת משינוי המגמה במשחק, המשיכה לשלוט ולהפגין ביטחון והשכילה לשמור על יתרונה עד לסיום המתוק, 79:90.

לעכו/מטה אשר קלעו: ג'יי אר. הולדר – 23 נק', טים ויליאמס – 19 נק', כריס סמית – 12 נק', ניב אוזן – 11 נק', לירן מורן – 8 נק', ג'ורדן לואיס – 7 נק', גיא סהר – 6 נק', דניאל נג'ר ורז מור – 2 נק' כ"א.

המאמן עמית תמיר: "אנחנו שמחים מאוד על הניצחון החשוב. המחצית הראשונה, שהייתה פחות טובה, נתנה לי לראות, ללמוד ולהפיק הרבה לקחים. אני מאוד מרוצה מהחזרה המהירה שלנו למשחק במחצית השנייה. השחקנים הראו הרבה אופי כשלא נשברו והצליחו לחולל מהפך. מגיע להם שאפו ענק. אין ספק שמדובר בניצחון מאוד משמעותי עבורנו להמשך הדרך".

הניצחון העלה את הפועל עכו/מטה אשר, שהייתה במשך מחזורים רבים במקום האחרון בטבלה, למקום ה-15 עם 17 נקודות ומאזן של 4 ניצחונות ו-9 הפסדים ובמרחק של נקודה אחת פחות ממכבי קריית מוצקין שנמצאת במקום ה-14 ומעל לקו האדום.

במחזור הקרוב מצפה לעכו/מטה אשר קרב תחתית לוהט מול קריית מוצקין. בעכו/מטה אשר מודעים לחשיבות המשחק, שניצחון בו יעלה את הקבוצה, לראשונה העונה, מעל לקו האדום ויעניק לה ביטחון רב לקראת המשך מאבק ההישרדות שלה בליגה. המשחק יתקיים ביום שלישי הבא (9 במרץ) בשעה 19:00, ויועבר בשידור ישיר באתר איגוד הכדורסל.

 

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות