fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: המאמן שי סגלוביץ' ממשיך לעונה נוספת

ראשי המועדון הודיעו על הארכת חוזהו של המאמן שי סגלוביץ' לעונה שנייה. סגלוביץ': "שמח על ההזדמנות שניתנה לי להמשיך להוביל את הקבוצה". היו"ר רובין: "המטרה נותרה אותה מטרה, עלייה לליגת העל"
יהיה על הקווים גם בעונה הבאה. סגלוביץ' צילום: באדיבות יניב לני

עירוני גשם נהריה הודיעה על החתמתו של המאמן שי סגלוביץ' לעונה נוספת. סגלוביץ' הוביל את נהריה לסיים את הליגה הרגילה במקום הראשון, אבל כשלה בניסיונה להעפיל לליגת העל אחרי הדחה כואבת בשלב חצי הגמר לעירוני קריית אתא, שעלתה בסופו של דבר לליגה הבכירה. סגלוביץ' גם הצעיד את נהריה לחצי גמר הליגה הבלקנית.

סגלוביץ': "אני שמח מאוד על ההזדמנות שניתנה לי להמשיך להוביל את עירוני נהריה גם בעונה הבאה. אני רוצה להודות לשני אנשים מיוחדים שעמלים יום וליל להצלחת הקבוצה: היו"ר צביאל רובין, שמתווה דרך למועדון, ולראש עיריית נהריה רונן מרלי, שמעמיד לרשות המועדון את כל הכלים והתנאים הנדרשים להצלחה. נעשה את כל מה שנדרש כדי לבנות קבוצה טובה, חזקה, איכותית ואטרקטיבית. עירוני נהריה הפכה עבורי לבית חם ויש חיבור מדהים עם האוהדים. אני בא עם מטרה ברורה והיא לעלות ליגה. אני מקווה שבעזרת השם תהיה לנו סיבה לחגיגה".

יו"ר הקבוצה צביאל רובין: "אני שמח ונרגש להודיע על הארכת חוזהו של שי סגלוביץ' בעונה נוספת. כפי שציינתי בתחילת דרכי במועדון, הדרך היא החשובה ביותר. המטרה שלנו נשארה אותה מטרה – עלייה לליגת העל. נעשה ככל יכולתנו כדי שזה יקרה".

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות