fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: בסטייל – נהריה ניצחה במחזור האחרון של הליגה הסדירה

עירוני גשם נהריה חתמה את הליגה הסדירה בניצחון חוץ על סגניתה, הפועל חבל מודיעין, 83:85. בשבוע הבא תחל סדרת רבע הגמר. מי היריבה עמה תתמודד עירוני גשם נהריה בסדרת הטוב מחמישה משחקים?
שחקני נהריה חוגגים את ניצחונם בסיום הליגה הסדירה צילום: לימור למינוף

עירוני גשם נהריה (לאומית)

במשחק האחרון של הליגה הסדירה, גברה עירוני גשם נהריה על סגניתה, הפועל חבל מודיעין, 83:85, בחוץ. שתי הקבוצות כבר הבטיחו לעצמן את העלייה לסדרת משחקי הגמר, והמפגש ביניהן היה לפרוטוקול בלבד.

המשחק היה שקול לכל אורכו עם יתרון שנע ועובר מקבוצה לקבוצה. נהריה הגיעה למשחק אחרי הפסד בית במחזור הקודם למכבי עירוני רמת גן, ורצתה לשקם את הביטחון שלה לקראת ההמשך, אבל היא מצאה את עצמה בפיגור בסיום הרבע הראשון, 23:21. המארחים הצליחו לשמור על יתרונם גם בסיום המחצית הראשונה, 45:48. נהריה המשיכה להיצמד לחבל מודיעין ועד לסיום הרבע השלישי הצליחה להדביק את ההפרש ולהשוות את התוצאה, 66:66. ברבע האחרון ההתמדה הנהריינית השתלמה כשרגע לפני הבאזר היא גם הפכה את התוצאה והשלימה מהפך בדרך לניצחון יוקרתי, 83:85.

לעירוני גשם נהריה קלעו: דולב דרפיץ' – 19 נק', יוגב אוחיון וקלארק רוזנברג – 16 נק' כ"א, דסטין תומאס – 15 נק' ו-10 כדורים חוזרים, אלכס צוברביץ' – 8 נק' ו-6 כדורים חוזרים, תומר כהן – 7 נק' ו-6 כדורים חוזרים, סטפן בראנץ' ואופק בן יעקב – 2 נק' כ"א.

כעת, תתפנה עירוני גשם נהריה לסדרת רבע הגמר שתהיה הטוב מחמישה משחקים, שם היא תפגוש את מכבי חיפה, שסיימה במקום השמיני עם מאזן של 14:14. נהריה, שסיימה כאמור את הליגה במקום הראשון בטבלה, תיהנה מיתרון הביתיות.

המשחק הראשון ייערך ביום רביעי הבא (6 באפריל) בשעה 19:30, בהיכל הספורט בעין שרה.

צמרת טבלת הליגה הלאומית

  1. עירוני גשם נהריה – 52 נק'
  2. הפועל חבל מודיעין – 49 נק'
  3. מכבי עירוני רמת גן – 48 נק'
  4. עירוני קריית אתא – 47 נק'
  5. א. ס. רמת השרון – 47 נק'

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות