fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: הפועל עכו/מטה אשר נפרדה מהליגה הלאומית עם ניצחון ענק

הפועל עכו/מטה אשר רשמה את ניצחונה הגבוה ביותר בליגה הלאומית, כשהביסה במחזור הנעילה של העונה את מכבי קריית מוצקין, 119:141. לירן מורן להט עם 51 נקודות. אגב, שתי הקבוצות ייפגשו שוב בעונה הבאה, אלא שזה יהיה כבר בליגה הארצית
שיא קריירה. לירן מורן מהפועל עכו/מטה אשר | צילום: באדיבות אילן פרומן

הפועל עכו/מטה אשר (לאומית)

הפועל עכו/מטה אשר סיימה את העונה עם ניצחון ענק על מכבי קריית מוצקין, 119:141, מה שהגביר עוד יותר את תחושת ההחמצה על הירידה לליגה הארצית.

הפועל עכו/מטה אשר פתחה בצורה מטורפת וכבר בסיום הרבע הראשון הוליכה ביתרון מדהים, 29:47. הקצב המטורף נמשך גם ברבע השני כשעכו/מטה אשר קולעת מכל מצב ומסיימת את המחצית הראשונה ביתרון, 57:82. אם חשבתם שהשחקנים יירגעו במחצית השנייה, טעיתם. המשחק המשיך להיות שוטף והרבע השלישי נגמר ביתרון עכואי, 84:113. הרבע האחרון, כצפוי, היה לפרוטוקול בלבד. בסיום, כאמור, תוצאה בלתי שגרתית, 119:141 לעכו/מטה אשר, שתשחק בעונה הבאה, יחד עם יריבתה ממוצקין, בליגה הארצית.

להפועל עכו/מטה אשר קלעו: לירן מורן – 51 נק', ג'יירוס הולדר – 28 נק', דניאל אלהרר – 18 נק', כינר צור – 14 נק', גיא סהר ורותם גורן – 11 נק' כ"א, דניאל נג'ר – 6 נק', דור גולדנברג – 2 נק'.

בימים הקרובים תתכנס הנהלת המועדון ותדון בעתיד הקבוצה בעונה הבאה. נראה, כי הדברים תלויים בעיקר בגובה התקציב. אם עיריית עכו והמועצה האזורית מטה אשר ימשיכו לתמוך בקבוצה המאוחדת, תיבנה קבוצה שתתמודד על העלייה חזרה לליגה הלאומית. במידה והתקציב יופחת באופן משמעותי, ייבנה סגל סביר בתקווה להיכלל בצמרת הגבוהה.

טבלה סופית:

  1. מכבי רעננה – 49 נק'
  2. מכבי הוד השרון – 48 נק'
  3. הפועל עכו/מטה אשר – 47 נק'
  4. אליצור יבנה – 44 נק'
  5. מכבי קריית מוצקין – 42 נק'

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות