fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: העונה ההיסטורית של קבוצת נערים ב' של הפועל נהריה

הקבוצה, בהדרכת המאמן ששי זיסקינד, שהעפילה לראשונה בתולדותיה לגמר אליפות המדינה, הפסידה למכבי תל אביב, 88:62 והתנחמה בתואר סגנית אלופת המדינה. מנהל הקבוצה גיל רון: "גאה במאמן ובשחקנים שנתנו עונה מדהימה והביאו הרבה כבוד למועדון ולעיר". וגם: איזה בונוס קיבלו השחקנים מראש העירייה רונן מרלי?
ראש עיריית נהריה, רונן מרלי מארח בלשכתו את שחקני קבוצת נערים ב' של הפועל נהריה | צילום: עמי בן שמעון

קבוצת נערים ב' של הפועל נהריה, בהדרכת המאמן ששי זיסקינד, שעשתה העונה היסטוריה כשהעפילה לראשונה בתולדות המועדון לגמר אליפות המדינה, הפסידה למכבי תל אביב החזקה, בתוצאה 88:62, והתנחמה בתואר סגנית אלופת ישראל.

הקבוצה מהליגה הלאומית, סיימה את הליגה הסדירה כשהיא במקום הראשון עם מאזן מושלם של 15 ניצחונות וללא אף הפסד. בשלב רבע הגמר היא חלפה על פני הפועל הרי ירושלים אחרי ניצחון, 61:63.

בשלב חצי הגמר היא גברה על הפועל עמק חפר, 73:84, אחרי שמחקה פיגור של 14 נקודות. משחק הגמר התקיים באולם ישורון בנתניה. את הקבוצה הצעירה של נהריה ליוו מאות אוהדים, ביניהם גם הצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת של המועדון, המאמן שי סגלוביץ' ועוזרו מעוז מלכה.

מכבי תל אביב החזקה, שרוב שחקניה נמנים על סגלי נבחרות ישראל, הייתה גדולה על נהריה והובילה לאורך המשחק כולו.

היה זה הפסדה היחיד של הפועל נהריה העונה.

מנהל הקבוצה גיל רון, סיכם בסיום: "למרות ההפסד בגמר, הייתה לנו עונה מדהימה. ההגעה ההיסטורית למעמד הגמר, מרחק נגיעה מאליפות הארץ, יצרה באז גדול סביב ההישג וקיבלנו המון תמיכה ופרגון. האווירה בגמר הייתה מדהימה ואנחנו מודים לכל האוהדים הרבים שליוו אותנו במשחק.

"היה לנו חלום, להביא אליפות ראשונה בהיסטוריה לנהריה, אבל התמודדנו מול קבוצה איכותית ביותר עם סגל שחקנים שרובו מורכב משחקני נבחרת ישראל. אני חושב שנתנו הופעה מכובדת והכי חשוב מבחינתנו זה שכל שחקני הסגל שלנו שולבו במשחק והיו חלק מחוויית הגמר. אנחנו גאים במאמן ובשחקנים שהובילו אותנו לעונה מופלאה עם 17 ניצחונות רצופים והפסד אחד בלבד, במעמד הגמר. העונה הזאת משאירה טעם של עוד ובעונה הבאה ניאבק שוב על האליפות".

בעקבות ההישג, זכו השחקנים להזמנה להתארח בלשכתו של ראש עיריית נהריה רונן מרלי. במהלך המפגש, שיבח מרלי את המאמן, את חברי ההנהלה ואת השחקנים על ההישג הגדול והעניק לכל אחד מהם מדליה עירונית. בנוסף, בישר להם ראש העירייה מרלי כי הוחלט לצ'פר אותם ביום כיף בקאנטרי קלאב המקומי בעיר.

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות