fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: הנציג שלנו באליפות אירופה לחירשים וכבדי שמיעה

דניאל גורביץ' (24), שחקנה של הפועל מעלות/כפר ורדים, נכלל בסגל נבחרת ישראל לחירשים וכבדי שמיעה, שתפתח היום את משחקיה באליפות אירופה. בהצלחה
דניאל גורביץ' (מימין) עם המנהל המקצועי של הפועל מעלות/כפר ורדים, באסם חורי צילום: עידן כפיר

הפועל מעלות (ליגה א')

אליפות אירופה בכדורסל לחירשים וכבדי שמיעה תפתח היום (שישי, 15 באוקטובר) בפסקרה שבאיטליה.

בנבחרת הישראלית, המשתתפת באליפות זו הפעם התשיעית ברציפות, יש השנה ייצוג מקבוצת הכדורסל של הפועל מעלות/כפר ורדים.

המדובר בדניאל גורביץ' (24), שחקן סגל נבחרת ישראל מאז שנת 2019, שהספיק כבר להשתתף במדים הלאומיים באליפות העולם שהתקיימה בפולין.

המלווה של גורביץ' הוא המנהל המקצועי של מועדון הכדורסל הפועל מעלות באסם חורי, שערך עמו הכנה אישית לקראת השתתפותו בטורניר היוקרתי.

מנהל עמותת הספורט העירונית במעלות עידן כפיר, אמר כי הוא גאה בדניאל גורביץ' על כך שנבחר להיכלל בנבחרת ישראל באליפות היוקרתית ואיחל לו הצלחה רבה.

נבחרת ישראל תפתח את משחקיה נגד נבחרת רוסיה, עוד עמה בבית המוקדם: נבחרות פולין, ספרד ואוקראינה. ארבע מחמש הנבחרות שיסיימו בארבעת המקומות הראשונים, יעפילו לשלב הבא, רבע הגמר.

מאמן הנבחרת הוא אדיר זריהן, שאמר: "התכוננו לאליפות אירופה במשך שלושה חודשים ומצפים לנו מפגשים נגד נבחרות חזקות מאוד, אמרתי לשחקנים שלא תמיד השמות מנצחים ושיביאו מעצמם ומיכולתם בכל משחק ולא משנה מי הנבחרת שמולה אנחנו מתמודדים. המטרה שלנו היא להעלות משלב הבתים ולתפוס מקום לאולימפיאדת החירשים שתיערך בשנה הבאה בברזיל. אני מאמין שאנחנו יכולים ומסוגלים לעמוד במשימה".

נבחרת ישראל סיימה פעמיים בעבר במקום השישי באירופה, בשנים 2004 ו-2008.

"יש פה נבחרת צעירה וכישרונית שבהחלט יכולה להפתיע", אומרים בסביבת הנבחרת, "השחקנים עבדו קשה והתכוננו בצורה רצינית לאליפות. יש בהם מוטיבציה גבוהה לעשות היסטוריה ולהגיע לשלבים הגבוהים".

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות