fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, הליגה הבלקנית: עירוני גשם נהריה רחוקה משחק אחד מהפיינל פור

עירוני גשם נהריה הביסה את מכבי חיפה, 73:105, במסגרת הליגה הבלקנית וניצחון במחזור הסיום על בי. סי. בלקן מבולגריה (יום חמישי, 31 במרץ), יבטיח לה מקום בפיינל פור
קלארק רוזנברג מנהריה מתעופף לסל צילום: באדיבות אתר הליגה הבלקנית

עירוני גשם נהריה

עירוני גשם נהריה עשתה אמש עוד צעד בדרך להבטחת המקום הראשון בשלב השני במסגרת הליגה הבלקנית אחרי שהביסה בביתה את הנציגה הישראלית השנייה במפעל, מכבי חיפה, 73:105.

כעת, מצפה לנהריה משחק מכריע נגד בי. סי. בלקן מבולגריה, בעימות ישיר על המקום הראשון שמוביל לעלייה לפיינל פור.

עירוני גשם נהריה פתחה חזק וכבר בסיום הרבע הראשון הייתה ביתרון דו מספרי מבטיח, 9:29. ההתלהבות המקומית לא נחלשה ונהריה המשיכה בשלה. היא אומנם הייתה מעט רכה יותר בהגנה, אבל ההתקפה המשיכה לגלות דיוק ויעילות בדרך לסיים את המחצית הראשונה ביתרון עוד יותר גדול, 33:62. המחצית השנייה הייתה מאוזנת, כשהאורחים מחיפה מנסים לצמצם את ההפרש. זה לא ממש עזר, ונהריה סיימה את הרבע השלישי ביתרון, 56:81. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד כשכולם חיכו לבאזר הגואל. נגמר, 73:105 מרשים לנהריה.

לעירוני גשם נהריה קלעו: דולב דרפיץ' – 26 נק', סטפן בראנץ' – 18 נק', דסטין תומאס – 10 נק', אופק בן יעקב – 9 נק', אלכס צוברביץ', קלארק רוזנברג ויוגב אוחיון – 8 נק' כ"א, נועם אקריש – 6 נק', תומר כהן – 5 נק', יונתן אטיאס – 4 נק', בר מיכאלוב – 3 נק'.

במחזור הבא (יום חמישי, 31 במרץ) תארח נהריה למשחק שינעל את השלב השני את בי. סי. בלקן מבולגריה, למשחק שיקבע את זהות העולה הישירה לפיינל פור. המפסידה תצטרך להתמודד במשחק מבחן על הכרטיס השני לפיינל פור.

טבלת הליגה (מחזור 5)

  1. עירוני גשם נהריה – 9 נק'
  2. בי. סי. בלקן – 7 נק' (משחק חסר)
  3. מכבי חיפה – 5 נק' (משחק חסר)
  4. טי. אף. טא. – 3 נק' (2 משחקים חסרים)

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות