fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, הליגה הבלקנית: עירוני גשם נהריה פתחה את השלב השני בניצחון

עירוני גשם נהריה פתחה את שלב הבתים השני במסגרת הליגה הבלקנית בניצחון חוץ על הנציגה הישראלית השנייה, מכבי חיפה, 76:87, ושמרה על מקומה בפסגה. המאמן סגלוביץ': "המטרה היא לסיים במקום הראשון ולהעפיל ישירות לפיינל פור"
פתיחה ביד ימין. דסטין תומאס (בגבו) פותח דרך ליוגב אוחיון צילום: באדיבות עירוני גשם נהריה

עירוני גשם נהריה (לאומית)

עירוני גשם נהריה פתחה את שלב הבתים הבא במסגרת הליגה הבלקנית בניצחון חוץ על הנציגה הישראלית השנייה במפעל, קבוצת מכבי חיפה, 76:87, ושמרה על מקומה בראש הטבלה.

חניכיו של המאמן שי סגלוביץ' פתחו מצוין והובילו בסוף הרבע הראשון ביתרון דו ספרתי, 13:26. ברבע השני התהפכה המגמה. המארחים הירוקים מחיפה השתלטו על הפרקט ואט אט החלו לקזז בהפרש הנהרייני. נהריה לא הגיבה בזמן וחיפה רשמה ריצה מדהימה של 2:18, בזכותה מחקה את היתרון הסגול בדרך למהפך בתוצאה, 28:31 (דקה 15). רגע לפני ההפסקה, נהריה התעוררה והצליחה בקושי רב להחזיר לעצמה את היתרון ולסיים את המחצית הראשונה ביתרון זעיר, 39:41. המחצית השנייה המשיכה להיות צמודה כשנהריה מצליחה לשמור על יתרונה גם בסיום הרבע השלישי, 57:60. חיפה פתחה טוב את הרבע האחרון ושוב הצליחה למחוק את היתרון של נהריה, אבל נהריה הגיבה בריצה משלה, 3:14, וסללה לעצמה את הדרך להכרעה, 76:87.

לנהריה קלעו: סטפן בראנץ' – 18 נק' (9 כדורים חוזרים), דסטין תומאס (7 כדורים חוזרים) ויוגב אוחיון (8 אסיסטים) – 16 נק' כ"א, קלארק רוזנברג – 13 נק', דולב דרפיץ' – 10 נק', אופק בן יעקב – 8 נק', אלכס צוברביץ' (11 כדורים חוזרים) ותומר כהן – 3 נק' כ"א.

המאמן שי סגלוביץ': "אני שמח על הניצחון שהוגדר עבורנו כמשחק מפתח חשוב לקראת ההמשך ועבור המטרה שהצבנו לעצמנו והיא לסיים במקום הראשון בבית, שיעלה אותנו ישירות לפיינל פור. היה חשוב לפתוח ביד ימין את השלב הזה, ואני גאה בחבורת השחקנים שיש לנו שעומדת בצורה מעוררת הערכה בלוח המשחקים הצפוף והאינטנסיבי שיש לנו. אין לנו הרבה זמן לחגוג ובטח שלא להתכונן, כי כבר במוצאי שבת הקרובה מצפה לנו משחק חוץ קשה בליגה נגד אליצור נתניה".

במחזור הבא בליגה הבלקנית תצא עירוני גשם נהריה לבולגריה, שם תתמודד נגד הקבוצה המקומית, בי. סי. בלקן. המפגש ייערך ביום שלישי, 8 במרץ.

טבלה (מחזור 1)

  1. עירוני גשם נהריה – 6 נק'
  2. מכבי חיפה – 4 נק'
  3. בי. סי. בלקן – 3 נק' (משחק חסר)
  4. טא.אפ.טא. סקופיה – 3 נק' (משחק חסר)

(* הקבוצה שתסיים במקום הראשון עולה לפיינל פור, הקבוצות שתסיימנה במקומות 2-3, יתמודדו על הכרטיס הנוסף)

חדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות