fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ארצית: שכחה מה זה ניצחון. הפסד שמיני רצוף להפועל מעלות

הקבוצה הפסידה במשחק חוץ להפועל מגדל יזרעאל, 83:69, נשארה במקום האחרון בטבלה ונותרה הקבוצה היחידה בליגה הארצית שלא ניצחה העונה. המאמן יוסי אבוחצירה: "אנחנו במגמת שיפור. גם התוצאות יגיעו"
מאמן הפועל מעלות, יוסי אבוחצירה | צילום: באדיבות המצולם
מאמן הפועל מעלות, יוסי אבוחצירה | צילום: באדיבות המצולם

הפועל מעלות (ארצית)

הפועל מעלות ממשיכה את פתיחת העונה הרעה בתולדות המועדון אחרי שספגה במחזור האחרון את הפסד הליגה השמיני ברציפות שלה. הפעם, זה קרה במפגש חוץ נגד הפועל מגדל יזרעאל, שהסתיים ב-83:69.

מעלות פתחה בצורה פושרת את המשחק אבל בהמשך השתפרה ונתנה פייט לקבוצה היריבה. סגל חסר ועייפות לקראת הסיום, הכריעו את הכף לזכות הקבוצות הביתית.

למעלות קלעו: מאיר כהן – 16 נק', רועי בר חן – 12 נק', בן מסעודה – 10 נק', אלדר יעקב – 9 נק', דוראן דוד – 7 נק', צחי יתאח – 6 נק', דור רייפר – 5 נק, יובל מדם – 4 נק'.

המאמן יוסי אבוחצירה: "למרות שאנחנו במגמת שיפור ביכולת, זה עדיין לא בא, לצערי הרב, לידי ביטוי בתוצאות. אנחנו סובלים ממכת פציעות של שחקני מפתח, דבר שמקשה עלינו מאוד לשמור על יציבות. אני מקווה שההמשך יהיה טוב יותר".

ההפסד הותיר את הפועל מעלות שקועה במקום האחרון בטבלה עם מאזן שלילי של 8 הפסדים וללא אף ניצחון. במחזור הקרוב תארח הקבוצה שוב את הפועל מגדל יזרעאל, הפעם בביתה (יום ראשון, 7 במרץ, שעה 20:00).

הנציגה השנייה שלנו בליגה הארצית, מכבי עירוני כרמיאל, תשחק רק ב-14 במרץ, כשתצא למפגש חוץ נגד הפועל מגדל יזרעאל.  

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות