fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ארצית: עוד משחק צמוד של כרמיאל הסתיים בהפסד

מכבי עירוני כרמיאל נתנה פייט אדיר במשחק החוץ שלה נגד הפועל עמק חפר, אבל זה לא הספיק והיא ירדה מנוצחת, 110:101. הפועל מעלות, שתפגוש במחזור הקרוב את הפועל כפר סבא, מחפשת ניצחון ליגה ראשון העונה
תחושת פספוס. מכבי עירוני כרמיאל צילום: אלכס הובר

ארצית

מכבי עירוני כרמיאל ספגה במחזור האחרון הפסד ליגה שלישי רצוף וחמישי שלה מפתיחת העונה, כשנוצחה בחוץ על ידי הפועל עמק חפר, 110:101. בכרמיאל יכולים בהחלט לחוש אכזבה מהתוצאה, שכן במשך דקות רבות התנהל משחק שקול, שהוכרע רק בדקות הסיום.

כרמיאל פתחה מצוין וכבר באמצע הרבע הראשון הובילה ביתרון דו ספרתי, 9:18. ריצת 0:11 של המארחים מעמק חפר, מחקה את היתרון הכרמיאל, אך לקראת סיום הרבע הראשון, כרמיאל חזרה לעצמה וסיימה אותו ביתרון קל, 23:25. גם ברבע השני המשיכה כרמיאל לגלות עדיפות קלה ושמרה על יתרונה עד לסיום המחצית הראשונה, 50:57. כרמיאל פתחה היטב גם את המחצית השנייה ושוב עלתה ליתרון דו ספרתי, 50:60, אלא ששוב היא קפאה ואפשרה לעמק חפר לקלוע מכל עבר ולהשלים מהפך נוסף, 62:63 (דקה 25). יתרונם של המארחים נשמר גם עד לסיום הרבע השלישי, 76:79. הרבע האחרון נפתח בסערת נקודות של שתי הקבוצות, כשכרמיאל מצליחה שוב להפוך את התוצאה, 93:98 (דקה 36). לרוע מזלה, זה לא הספיק, שכן המארחים התעוררו בדיוק בזמן וניצלו רפיון בהגנת כרמיאל, שמנגד גם התקשתה פתאום לייצר נקודות. ריצת 0:9 היממה את כרמיאל והפכה בפעם המי יודע כמה את התוצאה. הפעם, כרמיאל כבר לא הצליחה לחזור, ובסיום כאמור עמק חפר הייתה זו שחגגה בסיום עם 101:110.

לכרמיאל קלעו: גרנט גרינברג – 28 נק', אדם חשאן – 24 נק', ניר נצר – 23 נק', אלכס דומראו – 14 נק', אלון שושני – 6 נק', ירין תורג'מן – 5 נק', דניאל ארד – 1 נק'.

בתום שבעה מחזורים, מדורגת מכבי עירוני כרמיאל במקום השביעי בטבלה עם 9 נקודות ומאזן של 2 ניצחונות ו-5 הפסדים.

במחזור הבא תארח מכבי עירוני כרמיאל את הפועל צפת, שממוקמת במקום הרביעי בטבלה (יום חמישי, 10 בינואר, שעה 20:00). הנציגה השנייה של האזור, הפועל מעלות, אמורה לארח את הפועל כפר סבא שמדורגת במקום השישי (יום רביעי, 6 בינואר). הפועל מעלות, ששיחקה עד כה ארבעה משחקים בלבד, מדורגת במקום האחרון בטבלה עם 4 נקודות ומאזן של 4 הפסדים וללא ניצחון.

 

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות