fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ארצית: עוד הפסד למכבי עירוני כרמיאל

מכבי עירוני כרמיאל רשמה הפסד ליגה נוסף אחרי שנכנעה במשחק חוץ למכבי חדרה, 83:79, וירדה למקום השביעי בטבלה. יו"ר הקבוצה שרון זריהן: "אני לא נוהג לדבר על שופטים, אבל הפעם החלטות שיפוט הן אלה שלצערי הכריעו את המשחק"
הפסד צורם. מכבי עירוני כרמיאל | צילום: באדיבות שרון זריהן

מכבי עירוני כרמיאל (ארצית)

מכבי עירוני כרמיאל רשמה במחזור האחרון הפסד חוץ למכבי חדרה, 83:79. המשחק היה צמוד ושקול עם יתרון שעובר מקבוצה לקבוצה, והוכרע למעשה רק בדקה האחרונה.

לכרמיאל קלעו: גרנט גרינברג (8 כדורים חוזרים) – 19 נק', ניר נצר (4 כדורים חוזרים) – 11 נק', אלכס דברואו ודניאל ארד – 10 נק' כ"א, עמית קמרי ואלון שושני – 9 נק' כ"א, אדם חשאן – 8 נק', נדב שוורץ – 2 נק', איתי ליקרמן – 1 נק'.

יו"ר מכבי עירוני כרמיאל שרון זריהן: "אני לא נוהג לדבר על שופטים, אבל הפעם קשה לי שלא להביע את אכזבתי מרמת השיפוט שלדעתי הכריעה את המשחק. השיפוט היה ביתי באופן בולט, ויצאנו בהרגשה שהניצחון נלקח מאתנו. בכל מקרה, אנחנו ממשיכים הלאה ופנינו כבר למשחק הבא".

ההפסד הוריד את חניכיו של המאמן יואב הרשקוביץ' למקום השביעי בטבלה כשבקופתה 13 נקודות ומאזן של 3 ניצחונות ו-7 הפסדים.

במחזור הקרוב תארח מכבי עירוני כרמיאל את האחרונה בטבלה, הפועל מעלות, שעדיין לא ניצחה העונה. המשחק ייערך ביום ראשון, 28 בפברואר, בשעה 20:00.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות