fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ארצית: ניצחון לעכו/מטה אשר במאבק צמרת, הפסד לכרמיאל בקרב תחתית

הפועל עכו/מטה אשר גברה על השנייה בטבלה, הפועל מגידו, 70:72, וחיזקה את מעמדה בקרב על הפלייאוף העליון. מכבי עירוני כרמיאל הגיעה בסגל חסר למפגש התחתית נגד מכבי חדרה, והפסידה, 73:67
חזק למעלה. ניר נצר מהפועל עכו/מטה אשר בדרך לסל צילום: צליל צור

ארצית

הפועל עכו/מטה אשר

הפועל עכו/מטה אשר גברה בביתה בקרב צמרת חשוב על השנייה בטבלה, הפועל מגידו, 70:72.

המשחק היה שקול וצמוד לכל אורכו, כיאה לשתי קבוצות צמרת בעלת שאיפות ויומרות להשתלב במאבק העלייה. דווקא האורחים ממגידו היו אלה שפתחו טוב והובילו בסיום הרבע הראשון, 14:21. עכו/מטה אשר לא ויתרה והמשיכה במרדף עיקש אחר מגידו במטרה שלא לתת לה לפתוח פער גדול מדי. למרות זאת, הצליחו האורחים לשמור על יתרון גם בסיום המחצית הראשונה, 37:42. במחצית השנייה התהפכה המגמה. שחקני עכו/מטה אשר, נגסו אט אט בהפרש, ועד לסיום הרבע השלישי הצליחו לחולל מהפך בתוצאה, 54:59. ברבע האחרון התנהלה על הפרקט מלחמה על כל כדור, אבל עכו/מטה אשר התעלתה ברגעי ההכרעה והשכילה לשמור על יתרונה עד לבאזר הסופי.

להפועל עכו/מטה אשר קלעו: ניר נצר – 25 נק', רז מור – 17 נק', אלון שושני וגל ויונטה – 11 נק' כ"א, רון גוברמן – 4 נק', ים בן שבת ואור קוטר – 2 נק' כ"א.

בעקבות הניצחון התקדמו חניכיו של המאמן לירן שוורצוולד, למקום הרביעי בטבלה עם 20 נקודות ומאזן, 4:8.

המנהל המקצועי אילן פרומן: "ניצחון חשוב מאוד על קבוצה חזקה שגם לה יש שאיפות וכוונות בצמרת. שאפו גדול למאמן לירן שוורצוולד ולשחקנים. הניצחון הזה משאיר אותנו חזק בתמונת הפלייאוף העליון. אנחנו כבר מתכוננים למשחקים הבאים, בתקווה שנדע להמשיך לשמור על יציבות ולצבור עוד ניצחונות".

משחקה הבא של הקבוצה יהיה כבר ביום רביעי (26 בינואר) כשהיא תתארח אצל הפועל כפר סבא מהתחתית.

במחזור לאחר מכן (יום ראשון, 30 בינואר) תתארח הפועל עכו/מטה אשר אצל מכבי חדרה (מקום שמיני, 17 נק', מאזן 7:5).   

מכבי עירוני כרמיאל

מכבי עירוני כרמיאל הפסידה בביתה בקרב תחתית למכבי חדרה, 73:67. כרמיאל התייצבה למשחק עם סגל חסר מאוד, ללא 2 שחקני שהתגלו כחולי קורונה ועוד 4 שחקנים פצועים ולא כשירים. האורחים מחדרה הובילו לאורך דקות רבות במשחק, כשרק לקראת סיום הצליחה כרמיאל לבצע מהפך. אלא שהסגל החסר והעייפות הכריעו את כרמיאל.

למכבי עירוני כרמיאל קלעו: קייס ברוטון – 17 נק', רון קופר – 15 נק', לידור בן דוד – 13 נק', עדי רייפר – 12 נק', ירין תורג'מן – 6 נק'.

המאמן יואב הרשקוביץ': "הגענו למשחק תחתית חשוב בסגל מצומצם מאוד. למרות שחדרה הובילה לאורך כמעט כל המשחק, לא הפסקנו לרגע אחד לתת להם לפתוח פער שהיה גומר את המשחק. לקראת סיום אפילו הצלחנו להדביק את ההפרש ולהוביל ב-3 נקודות, אבל פשוט נפלנו מהרגליים. חדרה הגיעה עם סגל של 15 שחקנים וכל הזמן הם ביצעו חילופים והכניסו שחקנים רעננים. אנחנו נמצאים במומנטום טוב ואני בטוח שגם הניצחונות יגיעו. אני מאחל לשחקנים החולים והפצועים שיחלימו במהרה ושיהיו כשירים למשחק הבא".

במחזור הבא (יום ראשון, 30 בינואר) תצא מכבי עירוני כרמיאל למפגש תחתית נגד הפועל עמק חפר (מקום תשיעי, 17 נק', מאזן 7:5).

צמרת הטבלה (מחזור 13)

  1. אליצור שומרון – 23 נק'
  2. הפועל מגידו – 21 נק'
  3. הפועל גלבוע – 20 נק'
  4. הפועל עכו/מטה אשר – 20 נק'
  5. הפועל צפת – 19 נק'

תחתית הטבלה

  1. מכבי עירוני כרמיאל – 15 נק'
  2. הפועל כפר סבא – 15 נק'
  3. מכבי קריית מוצקין – 11 נק'

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות