fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: איתי מרדכי מונה לעוזר מאמן בהפועל עכו

פטריסיו סייג, שהיה עוזר המאמן, עזב עקב חילוקי דעות עם המאמן אלי כהן. במקומו מונה לתפקיד איתי מרדכי, שחקן עבר במכבי חיפה ומי שהוביל את קבוצת הנוער של המועדון הירוק לשלוש אליפויות
כבר לא ביחד. אלי כהן (משמאל) עם פטריסיו סייג צילום: זיו פרבר

הפועל עכו (לאומית)

פטריסיו סייג, שהיה עוזר המאמן בהפועל עכו, עזב על רקע חילוקי דעות עם המאמן הראשי אלי כהן. מערכת היחסים בין השניים ידעה במהלך העונה לא מעט עליות ומורדות, כשהשיא היה במהלך משחק הבית של הפועל עכו לפני כחודש נגד מכבי אחי נצרת. כהן ישב ביציע עקב הרחקה ומי שניהל את המשחק מהקווים היה עוזרו, סייג. למרות שכהן ישב ביציע הוא לא הפסיק לצעוק הוראות מהיציע, לפעמים בניגוד גמור להוראות שנתן סייג, דבר שגרם לבלבול בקרב השחקנים. בשלב מסוים, אף צעק סייג לעבר כהן שישתוק. כהן נעלב מתגובת עוזרו והמשיך להשתולל ביציע. סייג, יש לציין, שמר על כבודו של כהן, ובסיום המשחק סירב בתוקף להתייחס לתקרית המילולית וטען כי מדובר באמוציות של משחק.

במשחק הליגה האחרון נגד בית"ר ת"א/בת ים, שוב היה עימות בין השניים. זה קרה בדקה ה-78, כשגל קעטבי זעם על רז טוויזר שלא מסר לו, למרות שהיה בעמדת הבקעה מצוינת. כהן כעס על האנוכיות של טוויזר ואף שקל להחליפו, למרות שרק דקות ספורות קודם לכן הוא נכנס למגרש כמחליף. סייג דווקא גיבה את החלוץ הצעיר.

דווקא כשהיה נדמה שגם תקרית זאת תעבור בשקט, בעיקר כשהקבוצה נמצאת במומנטום חיובי, הגיע העזיבה המפתיעה.

ביום שישי נערך אימון רגיל, אבל בתחילת השבוע סייג כבר לא הגיע לאצטדיון. מנהל הקבוצה שמוליק אמירה התקשר אליו, והופתע לשמוע כי סייג החליט לעזוב. גם ניסיונות שכנוע מצד מנכ"ל הקבוצה צביקה מונקה, ואפילו ממחזיקת זכויות הניהול במועדון קרן בן נשר, לא עזרו.

בן נשר: "אני מאוד אוהבת את פטריסיו וגם אני הופתעתי. גם בשיחה אתו לא מצאתי שום סיבה הגיונית להחלטתו לעזוב וביקשתי ממנו לשקול שוב את ההחלטה. לצערי, זה לא עזר. אנו מודים לו על תקופתו בהפועל עכו ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

ביום שני הגיע סייג לאצטדיון העירוני בעכו, נפרד בחום ממנהל המשק חיים חזן ומהשחקנים, אבל לא החליף מילה עם המאמן כהן.

סייג: "לא הסתדרתי עם אלי כהן וזהו. מי שמכיר אותי יודע שאני תמיד לויאלי למערכת בה אני מועסק, לכן אני גם לא מתכוון לפרט יותר מדי".

מיד לאחר שנודע לשחקנים על עזיבתו, הוצף סייג בטלפונים ובמסרונים. "התגובות של השחקנים ריגשו אותי מאוד וחיממו לי את הלב", אמר סייג, "הדברים שהם כתבו לי, החמיאו והוסיפו לי לביטחון. כשאתה מקבל כזאת הערכה משחקנים, אתה מבין שאתה מאמן טוב ושאתה נמצא בדרך הנכונה".

בהפועל עכו לא חיכו יותר מדי זמן וכבר מינו את איתי מרדכי (53) לתפקיד עוזר המאמן.

מרדכי, שחקן עבר במכבי חיפה, החל את דרכו כמאמן במחלקת הנוער של מכבי חיפה והוביל את קבוצת הנוער לשתי זכיות רצופות באליפות. את הקריירה בקבוצות בוגרים החל במכבי עירוני בת ים, שהייתה אז בליגה הלאומית. עונה לאחר מכן עבר לאי השכן, קפריסין, שם שימש כעוזרו של המאמן רן בן שמעון בקבוצת א. א. לרנקה. לאחר שנה אחת בלבד שב לישראל ומונה למנהל מקצועי במחלקת הנוער של הפועל תל אביב. בתום העונה פוטר וחזר לאמן את קבוצת הנוער של מכבי חיפה, אותה הוביל שוב לאליפות, שלישית שלו עם הקבוצה. מרדכי אף הספיק לאמן בכמה משחקים את הקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה, כשהחליף את המאמן רוני לוי, שפוטר. בהמשך אותה עונה חזר לעמדת עוזר המאמן. בקיץ שעבר מונה למאמן הפועל נוף הגליל, אך פוטר באמצע העונה. בקיץ האחרון מונה לתפקיד מנהל מקצועי במכבי נווה שאנן מליגה ב'.

 

 

לחדשות ספורט לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות