fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: סיכום משחקי סוף השבוע האחרון – עכו מתעוררת, נהריה קורסת

תוצאות משחקי הכדורגל בגליל המערבי שנערכו בסוף השבוע, הצביעו על התעוררות של הקבוצות מעכו ועל קריסת הקבוצות מנהריה
קרים אבו בקר ואדם אליו מהפועל עכו, חוגגים ניצחון שני רצוף צילום: שי רגב

הפועל עכו כדורגל (לאומית)

הפועל עכו מגלה העונה סימני פוריות. הקבוצה, שבשנים קודמות מיעטה להבקיע שערים במשחקיה, מגלה העונה תפוקה מרשימה בהיבט ההתקפי. במחזור האחרון רשמה הפועל עכו ניצחון ליגה שני רצוף, כשגברה בחוץ על הפועל רמת השרון, 0:3. בכך, לא רק שהתקדמה למקום החמישי בטבלה, אלא גם הפכה לקבוצה הפורייה ביותר כרגע בליגה עם 15 כיבושים בשמונה משחקים. שאפו.

הפועל עכו לא הציגה משחק גדול, אבל בהחלט יעיל, כשניצלה עד תום את ההזדמנויות שהיו לה. השוער ראזי אבו חמדאן ממשיך לשמור על יציבות ולהקרין ביטחון בחלק האחורי. ההגנה הצליחה, לראשונה העונה לשמור על שער נקי מספיגה, הקישור היה סביר פלוס וההתקפה עשתה את שלה. הפועל עכו כבשה שער מהיר כשעלתה ליתרון כבר בדקה השביעית ועוד איזה שער, קרים אב בקר השתלט בחזהו על כדור שנהדף מההגנה המקומית ושלח כדור אדיר לרשת העליונה, 0:1 לעכו.

על סף סיום המחצית הראשונה נותרו המארחים בעשרה שחקנים אחרי ספיגת כרטיס צהוב שני והרחקה.

במחצית השנייה עכו ניצלה את יתרונה המספרי להגדלת היתרון, דקה 64: אדם אליו חטף כדור מהגנת רמת השרון והסיט לזאהי אחמד באגף ימין, זאהי פרגן, הוציא רוחב וגיתי סופר, גלגל מקרוב לרשת, 0:2 לעכו.

בדקה ה-77 נחתמה תוצאת המשחק, איאג חאג' שנכנס כמחליף פרץ באגף שמאל ובעט לעבר השער כדור שנהדף על ידי השוער המקומי, אדם אליו היה במקום הנכון כדי להמשיך את הכדור החוזר בבעיטה מדויקת פנימה, 0:3 לעכו.

המאמן מסאי דגו: "המחצית הראשונה היתה לדעתי המחצית הגרועה ביותר שלנו העונה. פתחנו לא טוב, אבל אחרי השער הראשון שכבשנו, חשבתי שזה יעורר את השחקנים ונציג כדורגל טוב יותר. גם במחצית השנייה לא היינו מספיק טובים, אבל לשמחתי לא ספגנו בפעם הראשונה העונה ומנגד השער השני שכבשנו הקל עלינו את ההמשך. יש פה תלכיד שחקנים צעיר ורעב להצלחה, בשילוב שחקני חיזוק זרים מצוינים. אנחנו רק בתחילת הדרך והליגה עוד ארוכה. אנחנו מכירים את הליגה ואת העובדה שכל מחזור דברים יכולים להשתנות. עלינו לשמור על יציבות ולהיות כבר מוכנים למשחק הבא".

במחזור הקרוב תארח הפועל עכו למפגש מסקרן את מ. ס. כפר קאסם עם המאמן שלומי דורה (יום שישי, 22 באוקטובר, שעה 16:00, אצטדיון טוטו-עכו).

כדורגל ליגה ב' (מחזור 6)

בית א'

הפועל עירוני כרמיאל, רשמה ניצחון דחוק אך חשוב כשגברה בחוץ על העולה החדשה, מכבי ג'דידה/מכר, 0:1. כרמיאל ניצחה למרות שלא הבקיעה ואת המלאכה עבורה עשו המארחים שכבשו שער עצמי בדקה ה-23. עד לסיום ידעו חניכיו של המאמן לירון יגר לשמור על יתרונם השברירי וללקט עוד 3 נקודות שמותירות את כרמיאל בצמרת הגבוהה.

במחזור הקרוב ייערך קרב פסגה מסקרן בו תארח הפועל עירוני כרמיאל (מקום שני, 10 נקודות) את מוליכת הטבלה אחווה כפר מנדא (מקום ראשון, 13 נקודות ומשחק אחד יותר). המדובר במשימה קשה שכן הקבוצה היריבה ממנדא טרם הפסידה העונה והיא מגיעה למפגש עם מאזן של 4 ניצחונות ותיקו אחד.

בית ב'

בית"ר נהריה, ספגה הפסד בית צורב כשנכנעה לצעירי טמרה 2:1. המשחק היה ברובו מאוזן ושקול. אחרי מחצית ראשונה מאופסת הגיעה המחצית השנייה ועמה גם השערים. בדקה ה-70 עלו האורחים ליתרון, 0:1, אליאס חורי שנכנס כמחליף בדקה ה-74, כבש בדקה ה-86 ואיזן ל-1:1. בעוד נהריה מעודדת משער השוויון ומנסה להשלים מהפך, ספגה את השער השני בדקה התשעים.

במחזור הקרוב תצא בית"ר נהריה למפגש חוץ נגד מכבי יפיע.

אחי עכו

הקבוצה רשמה ניצחון בכורה העונה, כשגברה על האחרונה בטבלה מכבי עירוני שעב 0:2. חניכיו של המאמן פריד סכניני היו טובים יותר לאורך כל המשחק, אבל הצליחו לפרוץ את שער האורחים רק בדקה ה-34 מרגלי פארס אגא. למרות היתרון, התקשתה אחי עכו לממש זאת לכיבוש שערים, ורק בדקה התשעים הבטיחה את ניצחונה, כשאיאד אבו סטילה כבש לזכותה את השער השני וקבע את תוצאת המשחק.

במחזור הקרוב מצפה לאחי עכו מפגש מול יריבה חזקה בדמות מכבי עירוני כבול, שפתחה את העונה בצורה מצוינת ובמאזנה 3 ניצחונות מ-3 משחקים (יום שבת, 23 באוקטובר, שעה 11:00). 

כדורגל ליגה ג'

שמרו על מקומם בפסגה. שחקני מעלות עם מאמנם עמוס דיין
צילום: זיו פרבר

מכבי סקציה מעלות, שמרה על מאזן מושלם והיא ממשיכה להוליך בראש הטבלה עם 4 ניצחונות מ-4 משחקים.

במחזור האחרון גברו חניכיו של המאמן עמוס דיין על הפועל שלומי, 1:4, שחקני הפועל שלומי עם המאמן ברוך סעדון, הקשו מאוד על הקבוצה מהפסגה ורק על סף סיום המחצית הראשונה ספגו את השער הראשון, כשברן ראובן הגביה כדור קרן ומומי יעקב הוותיק נגח מקרוב פנימה, 0:1 למעלות.

גם במחצית השנייה המשיך להיות משחק די שקול עם יתרון קל למעלות, בדקה ה-75 שלח חיים בן דוד כדור מדוד מאגף שמאל לעומק הרחבה ופואד חי א-דין המשיך באלגנטיות לרשת 0:2.

בדקה ה-85 צימקה שלומי את התוצאה כשעודאי מג'יס בישל לדניאל מלכה שנכנס כמחליף שתי דקות קודם לכן ושמתוך הרחבה בעט כדור חזק ומדויק לרשת 2:1.

בדקה ה-87 היה זה אבי טפטה שגם הוא נכנס כמחליף, ששלח כדור עומק מצוין לחיים בן דוד, שהתגבר על ההגנה האורחת ומקרוב גלגל את הכדור פנימה 1:3. בדקה ה-90 חתם ניקו סולטן בבעיטת יעף מדויקת מתוך הרחבה את המפגש וקבע, 1:4 למעלות.

הפועל נהריה כדורגל, עדיין ללא נקודות העונה, הפסידה בביתה להפועל סמיע, 3:1 וממשיכה לאייש את המקום האחרון בטבלה.

במחזור הקרוב (יום שישי, 22 באוקטובר) תצא מעלות למפגש חוץ נגד השלישית בטבלה הפועל נח'ף. הפועל נהריה תתארח אצל הפועל ג'ת הגלילית/ינוח והפועל שלומי תארח את בני דיר חנא.

 

 

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות