fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: משחק הכנה ראשון להפועל עכו לקראת החזרה לליגה

אחרי פגרה כפויה של יותר מחודש, יתחדשו בשבוע הבא משחקי הליגה הלאומית, כשבמסגרת המחזור השישי תארח הפועל עכו את הפועל עפולה. בינתיים, במשחק הכנה ראשון לקראת חידוש הליגה, ספגה הפועל עכו הפסד לעירוני קריית שמונה מליגת העל, 4:1
מתחילים מחדש. שחקני הפועל עכו מתכוננים לקראת חידוש הליגה צילום: זיו פרבר

הפועל עכו (לאומית)

במשחק הכנה ראשון שקיימה הקבוצה לקראת החזרה הצפויה לליגה בשבוע הבא, הפסידה הפועל עכו לעירוני קריית שמונה מליגת העל בתוצאה, 4:1. את השער לעכו כבש יובל אורן.

המאמן אלי כהן: "לא קל לחזור אחרי פגרה כל כך ארוכה, אבל אני שבע רצון מהקצב ומהכושר של השחקנים. נמשיך לעבוד קשה ונעשה את כל מה שצריך כדי להגיע מוכנים לליגה".

קפטן הקבוצה, השוער אופק אנטמן הוסיף ואמר: "קודם כל, טוב לחזור לשגרת אימונים ויש התרגשות קלה לקראת המשך המשחקים. כולם פה הגיעו עם כוח ואנרגיות מחודשות. חשוב לנו ליהנות מכדורגל, דבר שהיה חסר לנו השחקנים מאוד בתקופת הסגר. אנחנו מתאמנים ברצינות כדי להגיע לליגה בשיא המוכנות".

בשבוע הבא יתחדשו כאמור משחקי הליגה הלאומית כשבמסגרת המחזור השישי תארח הפועל עכו את הפועל עפולה (יום שני, 2 בנובמבר, שעה 19:15, אצטדיון טוטו עכו).

נזכיר רק, שבתום חמישה מחזורים, מדורגת הפועל עכו במקום ה-13 בטבלה עם 3 נקודות בלבד ומאזן של 3 תוצאות תיקו ושני הפסדים.

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות