fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: מונו מאמנים למחלקת הנוער של הפועל עכו

מנהל מחלקת הנוער שמוליק אמירה: "אני בטוח ביכולתם של המאמנים להוביל את דור העתיד של המועדון לרמות הגבוהות"
מחלקת הנוער | העתיד של הפועל עכו בידיים שלהם. מנהל המחלקה שמוליק אמירה (עומד בחזית) עם מאמני המחלקה
מחלקת הנוער | העתיד של הפועל עכו בידיים שלהם. מנהל המחלקה שמוליק אמירה (עומד בחזית) עם מאמני המחלקה

מיכה דיין, מונה למאמן קבוצת הנוער של הפועל עכו. דיין, שגדל במחלקת הנוער של האגודה העכואית, אימן בעונה שעברה את קבוצת נערים א' של הפועל פתח תקווה. קודם לכן, אימן במשך שש שנים במחלקת הנוער של עירוני נשר. עבור דיין, זו תהיה הופעת בכורה כמאמן בקבוצת נוער, והוא מחליף בתפקיד את המאמן עומר לוינזון, שהוביל בעונה האחרונה את קבוצת הנוער של הפועל עכו למקום השני בטבלה, כשרק הפסקת הליגה מונעת מהקבוצה עלייה אפשרית.

דיין: "אני שמח לחזור למועדון בו התחלתי את דרכי בכדורגל ולעיר בה גדלתי. אין לי ספק שמצפה לי אתגר לא פשוט, והוא להמשיך את התנופה של קבוצת הנוער שהתמודדה בעונה שעברה על העלייה לליגת העל. אני מאמין ביכולתי לטפח ולשבח שחקנים צעירים ולהכשירם לקבוצה הבוגרת. כבר בפגישות הראשונות שלי עם קרן בן נשר, איציק טוויזר ושמוליק אמירה, התרשמתי מהרצינות שלהם ומהתמיכה שהם מוכנים להעניק בהשגת המטרה. אני מודה להם על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את דור העתיד של הפועל עכו ואעשה את הכל כדי לעמוד בציפיות הגבוהות ולהצליח במשימה".

מנהל מחלקת הנוער שמוליק אמירה: "מיכה עשה כברת דרך באימון קבוצות צעירות והוא בהחלט ראוי לאמון ולמינוי. אני בטוח ביכולתו של מיכה להוביל גם בעונה הקרובה את קבוצת הנוער לצמרת הגבוהה, ואנו נעמיד לרשותו את כל התנאים ואת כל הכלים הדרושים כדי שיצליח. אני מברך גם את שאר המאמנים ומאחל להם הצלחה. אני בטוח ביכולתם להוביל את דור העתיד של הפועל עכו לרמות הגבוהות".

עוד נקבעו מאמני שאר קבוצות מחלקת הנוער: ניסים אדרי – נערים א', גילי דוידוב – נערים ב', דורון פישר – נערים ג', שון שיון – ילדים א', ארז מוצפי – ילדים ב', אבי גז – ילדים ג', אליאור רווח – טרום ילדים.

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות