fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגות נמוכות: הפועל עירוני כרמיאל עלתה לפלייאוף העליון

העולה החדשה מכרמיאל גברה על מכבי שעב, 0:3, ושני מחזורים לסיום העונה פתחה פער של 7 נקודות מהמקום השלישי. גם אחי עכו בדרך לפלייאוף העליון * ליגה ג': הפועל שלומי כבר הובילה, 0:2 במפגשה נגד הפועל תרשיחא. תנחשו מה הייתה התוצאה בסיום?
שחקני הפועל עירוני כרמיאל חוגגים את ההעפלה לפלייאוף | צילום: באדיבות אלעד ז'אן

ליגה ב'

בית א'

הפועל עירוני כרמיאל, שמרה על מקומה בראש הטבלה אחרי שגברה בקרב צמרת על מכבי שעב, 0:3. אוהד עדי כבש את השער הראשון בדקה ה-35. ארד אלבז הכפיל את היתרון עם שער בדקה ה-44. יובל שבתאי, חתם את התוצאה בשער שהובקע בדקה ה-61.

בעקבות הניצחון פתחו חניכיו של המאמן לירון יגר פער של 7 נקודות מהמקום השלישי, ולמעשה הבטיחו לעצמם מקום בפלייאוף העליון ובהתמודדות על העלייה לליגה א'.

משחקה של סקציה מעלות נגד הפועל טובא/זנגריה נדחה עקב האירועים הקשים במירון בסוף השבוע.

ביום שלישי הקרוב (4 במאי) יתקיים מחזור משחקים נוסף. הפועל עירוני כרמיאל תצא למשחק חוץ כשתתארח אצל הפועל עראבה (שעה 16:30).

מכבי סקציה מעלות תארח במגרשה את צעירי סכנין (שעה 17:00).    

בית ב'

בית"ר נהריה איבדה כל סיכוי להשתלב בפלייאוף העליון אחרי שהפסידה במשחק חוץ למוליכת הטבלה, איחוד בני שפרעם, 1:0. חניכיו של המאמן מיכה מלכה היוו יריב ראוי ליריבה העדיפה, אבל נכנעו לשער יחיד שהובקע בדקה ה-72.

אחי עכו עשתה צעד חשוב לקראת כניסה לפלייאוף העליון אחרי ניצחון ביתי על עירוני כאבול, 2:3. דווקא האורחים מכבול היו אלה שעלו ליתרון ראשון משער שנכבש בדקה ה-15. בדקה ה-30 השווה דאהוד אגא ל-1:1. בדקה ה-60 זכתה אחי עכו לפנדל. דאהוד אגא, דייק מהנקודה הלבנה והשלים מהפך בתוצאה, 1:2 לאחי עכו. כבוחל לא ויתרה ובדקה ה-67 איזנה ל-2:2. אבל המילה האחרונה הייתה של מוסטפא גדבאן מאחי עכו שכבש שער ניצחון יקר בדקה ה-82.

הניצחון השאיר את אחי עכו במקום השני בטבלה ועם פער של 4 נקודות מהפועל צפת שבמקום השלישי.

המחזור הבא יערך ביום שלישי הקרוב (4 במאי). בית"ר נהריה תצא למפגש חוץ אצל האחרונה בטבלה, אלנהדה נצרת (שעה 17:00). אחי עכו תצא למשחק חוץ נגד מכבי יפיע.

ליגה ג'

הפועל שלומי, הפסידה במשחק חוץ להפועל תרשיחא, 6:2. המעניין הוא שהפועל שלומי כבר הובילה במחצית, 0:2, משערים של אבי בן שטרית ואורן איתח. ואז הגיעה  המחצית השנייה. בדקה ה-58 צימקו המארחים מתרשיחא ל-2:1. בדקה ה-65 איזנה תרשיחא ל-2:2. שלומי נלחצה, נשברה וקרסה מול המומנטום של תרשיחא שהשלימה מהפך מדהים בדרך ל-2:6.

הפועל נהריה הובסה במשחק חוץ על ידי הפועל נח'ף, 7:1.  

במחזור הבא (יום שישי, 7 במאי) תארח הפועל נהריה את הפועל סמיע. הפועל שלומי תתארח אצל האחרונה בטבלה, אבירי כפר סמיע.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות