fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ג': הפועל שלומי יצאה לדרך

הקבוצה הצנועה מינתה את המאמן ברוך צעדון, שחוזר לקדנציה שנייה במועדון, כאיש שיוביל אותה בעונה הקרובה. הקבוצה תזכה לתקציב של 200 אלף שקלים וכן התחייבות לשיפוץ המגרש המקומי והתאמתו לאירוח משחקי בית רשמיים
חוזר לקדנציה שנייה. המאמן ברוך צעדון | צילום: מיכה פישנזון

 הפועל שלומי (ליגה ג')

ברוך צעדון, מונה למאמנה של הפועל שלומי מליגה ג'. עבור צעדון, שמחליף בתפקיד את המאמן אמיל חורגין, מדובר בקדנציה שנייה במועדון הצנוע. הקבוצה רשמה השבוע אימון בכורה וכבר פתחה בהכנות לעונה הקרובה.

יו"ר הקבוצה ערן גאון: "המטרה שלנו היא להתקדם מעונה לעונה. כשהקבוצה קמה מחדש לפני שנתיים, היינו בתחתית. בעונה שעברה כבר חל שיפור ניכר ביכולת וסיימנו את העונה במרכז הטבלה. המטרה בעונה הקרובה היא להמשיך להתקדם ולהיות בצמרת. אף אחד פה לא מדבר על עלייה, כי אנחנו עדיין לא בנויים לכך, אבל בהחלט יש תקווה לקבוצה שתייצג את היישוב בכבוד".

תקציב הקבוצה יעמוד על 200 אלף שקלים, סכום זהה לתקציב שהיה בעונה שחלפה. במידה והקבוצה תפתיע ותתמודד בצמרת הגבוהה, הובטח לראשיה כי התקציב עשוי לגדול.

בינתיים, בקבוצה היו רוצים לראות התקדמות בנושא המגרש המקומי, שטרם מאושר למשחקים רשמיים מטעם ההתאחדות לכדורגל.

ראש מועצת שלומי, גבי נעמן וסגנו עו"ד עופרי סיידה, הודיעו לראשי המועדון על החלטתם להשקיע בשיפוץ ובשדרוג המגרש המקומי ביישוב והתאמתו למשחקים רשמיים.

בעונה שחלפה קיימה הפועל שלומי את כל משחקי הביתיים במגרש במעלות. בקבוצה מקווים, כי העבודות יסתיימו במהרה ועוד העונה היא תזכה לשחק במגרשה הביתי ביישוב.

 

חוזר לקדנציה שנייה. המאמן ברוך צעדון | צילום: מיכה פישנזון

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות