fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ג': אחרי שנה וחודשיים – ניצחון ליגה להפועל נהריה

הפועל נהריה, עם מאמן חדש על הקווים, רשמה ניצחון ליגה ראשון העונה. וזה קרה אחרי שהניצחון הקודם היה בדצמבר 2020. מכבי סקציה מעלות שוב הפסידה וניפצה לעצמה את חלום העלייה
מזל טוב. הפועל נהריה חוגגת ניצחון ליגה ראשון העונה צילום: זיו פרבר

ליגה ג' (מחזור 13)

מכבי סקציה מעלות יכולה לומר שלום לחלום העלייה שהתנפץ עליה בעקבות ההפסד במחזור האחרון, בחוץ, להפועל סמיע, 3:2.

הפתיחה הייתה דווקא מעודדת, כשגאנם קיאן כבש בדקה ה33 והעלה את מעלות ליתרון, 0:1. בדקה ה-51 נפסק כדור עונשין מ-11 מ' לטובת המארחים מסמיע. ג'מיל ספדי דייק והשווה ל-1:1. בדקה ה-61 השלימה סמיע את המהפך כשתמיר פלאח הבקיע את השער השני לזכות קבוצתו. מעלות לא ויתרה ובדקה ה-88 איזן פואד חיר א-דין ל-2:2. שתי הקבוצות, שידעו שנקודה אחת גומרת להם את העונה מבחינת מאבק העלייה, הימרו על התקפה ועמוק בתוספת הזמן היה זה ג'מיל ספדי מסמיע שהימם את מעלות בשער מכריע. בסיום, 2:3 לסמיע.

בעקבות ההפסד נותרה סקציה מעלות במקום הרביעי בטבלה עם 26 נקודות, אבל התרחקה 7 נקודות מהמקום הראשון שמוביל לעלייה לליגה ב'.

מזל טוב להפועל נהריה, שרשמה ניצחון ליגה ראשון אחרי בצורת של שנה וחודשיים! פשוט בלתי נתפס. הניצחון האחרון של הפועל נהריה בליגה הכי נמוכה בישראל, היה ב-11 בדצמבר 2020, במשחק חוץ על אבירי כפר סמיע, 1:3. מאז, חלפו 32 מחזורי ליגה שחונים בהם השיגה הקבוצה 3 תוצאות תיקו ו-29 הפסדים.

העונה זה הגיע אחרי 12 משחקים ועם מאמן חדש על הקווים, ברוך צעדון. האירוע המכונן היה במפגש הביתי של הקבוצה נגד הפועל דיר חנא. המחצית הראשונה הייתה מאוזנת והסתיימה ללא שערים. עם פתיחת המחצית השנייה כבשה הפועל נהריה שער מהיר כשבדקה ה-47 אלון עטון מצא את הרשת של האורחים והעלה את קבוצתו ליתרון, 0:1. בדקה ה-55 הכפיל אור אל אוחיון את היתרון ל-0:2. בדקה ה-58 היה זה אלכסיי דידוסנקו שהעלה ל-0:3. בדקה ה-85 השלים דידוסנקו צמד אישי וקבע את תוצאת המשחק, 0:4 להפועל נהריה, שלמרות הניצחון נותרה במקום האחרון בטבלה.

הפועל שלומי סיימה את מפגשה הביתי נגד אבירי כפר סמיע בתיקו ללא שערים. הפועל שלומי מדורגת במקום העשירי בטבלה עם 8 נקודות ומאזן של 2 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו ו-9 הפסדים.

ועוד מהפועל שלומי: המאמן ברוך צעדון עזב ובמקומו הוחתם איציק עידו. עבור המאמן הטרי איציק עידו מדובר בקדנציה שנייה בקבוצה.

משחקי המחזור הקרוב (יום שישי, 21 בינואר): מכבי סקציה מעלות – הפועל ג'ת/ינוח הגלילית, מ. כ. סלאמה/משגב – הפועל נהריה, מכבי אבו סנאן – הפועל שלומי.

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות