fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב': פתיחת עונה מושלמת לעולה החדשה מכרמיאל

הפועל עירוני כרמיאל המשיכה את פתיחת העונה הטובה שלה וכבר סופרת שני ניצחונות רצופים. אחי עכו גברה על בית"ר נהריה, 1:2, ורשמה ניצחון שני רצוף. נקודת ליגה ראשונה העונה לסקציה מעלות
מאמן אחי עכו איברהים מנסור עם הבלם אור חסין והחלוץ חאלד כליב | צילום: ארווה חסין
מאמן אחי עכו איברהים מנסור עם הבלם אור חסין והחלוץ חאלד כליב | צילום: ארווה חסין

ליגה ב'

בית"ר נהריה – אחי עכו, 2:1

אחי עכו השיגה ניצחון ליגה שני רצוף כשגברה בחוץ על בית"ר נהריה, 1:2. המשחק נפתח בגישושים ולא התעלה לרמה גבוהה. דווקא האורחים מעכו, בהתקפה המאיימת הראשונה שלהם, כבשו. דאוד אגא פרץ באגף שמאל, הגביה למרכז הרחבה וחאלד כליב המשיך בבעיטה פנימה, 0:1 לעכו. בדקה ה-49 הכפילה עכו את יתרונה אחרי טעות קשה בהגנת נהריה. עמראן בריק החזיר כדור לשוערו יקיר חילאי, שמעד ואפשר לכדור להתגלגל לתוך הרשת, 0:2 לעכו. בדקה ה-84, צימקה נהריה ל-2:1 משער של נדר אזעיר.

היה זה משחק שלישי של בית"ר נהריה ללא ניצחון ומאז פתיחת העונה השיגה הקבוצה נקודה אחת בלבד.

במחנה העכואי שררה אווירה שמחה בעקבות הניצחון השני ברציפות. מאמן הקבוצה איברהים מנסור: "תמיד כיף לנצח. רואים שאנחנו עדיין לא במצב אידיאלי ועוד לא ממש מחוברים, אבל אנחנו עובדים קשה באימונים ומשתדלים להפיק את המקסימום. זה בסך הכל שבוע שני שלי בקבוצה ולאט לאט גם אני לומד להכיר את השחקנים ואת יכולותיהם ולהעביר להם את הדרך שלי. אני מבסוט משני הניצחונות האחרונים ואנחנו עם הפנים קדימה".

במחזור הקרוב תצא בית"ר נהריה למשחק חוץ אצל מכבי כפר מנדא (יום שישי, 25 בדצמבר, שעה 13:00), בעוד אחי עכו תארח בביתה את הפועל צפת (מוצאי שבת, 26 בדצמבר, שעה 20:00).

צעירי סכנין – הפועל עירוני כרמיאל, 2:1

טובים השניים. ארד אלבז וסהר דהן, כובשי השערים בניצחון של הפועל עירוני כרמיאל | צילום: באדיבות אלעד ז'אן
טובים השניים. ארד אלבז וסהר דהן, כובשי השערים בניצחון של הפועל עירוני כרמיאל | צילום: באדיבות אלעד ז'אן

 

העולה החדשה מכרמיאל ממשיכה לגלות סימני התאקלמות מהירים בליגה ב' ובמחזור האחרון רשמה ניצחון שני ברציפות, 1:2, בחוץ על צעירי סכנין. כרמיאל פתחה מצוין וכבר בפתיחה עלתה ליתרון מהיר של 0:2, משערים של ארד אלבז (דקה 8) וסהר דהן (דקה 13). המארחים מסכנין כבשו שער מצמק במחצית השנייה, אבל כרמיאל, בזכות הגנה חזקה, הצליחה לשמור על יתרונה עד לסיום המתוק.

במחזור הקרוב תארח הפועל עירוני כרמיאל את מכבי ביר אל מכסור (יום שבת, 26 בדצמבר, שעה 14:30).

מכבי סקציה מעלות – מכבי שעב, 0:0

מכבי סקציה מעלות השיגה נקודה ליגה ראשונה כשסיימה את מפגשה הביתי נגד מכבי שעב בתיקו ללא שערים. המשחק היה חלש ולא היו בו אירועים מיוחדים.

במחזור הקרוב תצא סקציה מעלות למפגש חוץ נגד הפועל עראבה (יום שישי, 25 בדצמבר).

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות