fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב': מכבי סקציה מעלות נשרה לליגה ג'

הקבוצה, שהתמודדה במשחק מבחן גורלי נגד עירוני שעב, הפסידה בפנדלים, 5:4 (אחרי 0:0 בתום 120 דקות) וירדה לליגה האחרונה בישראל
ירידה כואבת. שוער מעלות מתקשה לעכל את ההפסד והנשירה לליגה ג' | צילום: מיכה פישנזון

סקציה מעלות

אחרי שקבוצת הכדורסל העירונית, הפועל מעלות, נשרה מהליגה הארצית לליגה א' אחרי עונה עגומה במיוחד שבה סיימה את הליגה עם 25 הפסדים רצופים וללא אף ניצחון, חוותה גם קבוצת הכדורגל המקומית, מכבי סקציה מעלות, ירידת ליגה.

עבור מכבי סקציה מעלות מדובר בהפסד כואב, בפנדלים, לקבוצה מליגה ג', עירוני שעב.

המפגש הגורלי בין השתיים הסתיים ב-0:0 בתום 120 דקות. למרות שמעלות הייתה עדיפה ברוב שלבי המשחק, היא לא השכילה לנצל הזדמנויות כדי לכבוש ואולי להביא להכרעה. ואז הגיע הדו קרב בבעיטות מהנקודה הלבנה.

שאדי חמדאן כבש ראשון והעלה את מעלות ל-0:1. שעב כבשה גם היא ואיזנה ל-1:1. ויסאם סלאמה ממעלות דייק גם הוא והעלה את קבוצתו ליתרון, 1:2. שעב לא פספסה והשוותה ל-2:2. רמי נחאס היה הבועט השלישי של מעלות, אבל הוא הכדור שבעט נהדף על ידי שוער הקבוצה יריבה. שעב ניצלה זאת כדי להבקיע ולעלות ליתרון ראשון, 2:3. כמיל איסמעיל בעט, כבש והשווה ל-3:3. שעב שוב הייתה מדויקת ושמרה על יתרונה, 3:4.

כאדם נמיראת השאיר את מעלות בתמונה כשהבקיע ואיזן ל-4:4. שעב נישגה לבעיטה החמישית, הבקיעה, עלתה ל-4:5, ורצה לחגוג עם אוהדיה עלייה לליגה ב'. מעלות המתוסכלת נשרה לליגה ג'. נציין רק, כי רגע לפני משחקי ההכרעה, פוטר המאמן זאהר פלאח ובמקומו הוחזר לקווים המאמן המקומי ניסים שיון, שלא הצליח למנוע את הנפילה. בסיום הערב, היו במעלות תחושות קשות על העונה הטרגית, מבחינה ספורטיבית כמובן, וכעת לא ברור לאן יהיו פני המועדון בעונה הבאה.

הכל תלוי ברשות המקומית – האם תסייע כלכלית לקבוצה לעמוד על רגליה, להשתקם ולחזור מהר לליגה ב' או שתשקע ותדשדש בליגה האחרונה בישראל.

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות