fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב': כרמיאל ואחי עכו נשארו בליגה, בית"ר נהריה וסקציה מעלות בסכנת ירידה

פלייאוף עליון: כרמיאל ואחי עכו הפסידו ואיבדו כל סיכוי לעלייה. פלייאוף תחתון: בית"ר נהריה הפסידה וחייבת לנצח במחזור האחרון כדי להישאר בליגה. סקציה מעלות הפסידה, ירדה מתחת לקו האדום ותלויה כעת בעצמה כדי לשרוד
שער יתרון שלא הספיק. סהר דהן מהפועל עירוני כרמיאל | צילום: אלכס הובר

פלייאוף עליון

הפועל עירוני כרמיאל, במשחק ההזדמנות האחרונה שלה להישאר בתמונת העלייה, הפסידה בחוץ לאיחוד בני שפרעם, 4:1.

כרמיאל פתחה בהתלהבות ובדקה ה-30 עלתה ליתרון משער של סהר דהן. אלא שאז הגיעה המחצית השנייה ועמה הקריסה. המארחים משפרעם כבשו שער שוויון כבר בדקה ה-49. בדקה ה-66 השלימה שפרעם את המהפך בדרך ל-1:2. כרמיאל, שידעה שאין לה כבר מה להפסיד, הלכה על כל הקופה ותגברה את החלק ההתקפי. שפרעם ניצלה זאת כדי להבקיע בדקה ה-86 שער נוסף ולהגדיל את יתרונה ל-1:3. עמוק בתוספת הזמן נסתם הגולל על כרמיאל כשהיא ספגה שער רביעי וירדה מנוצחת, 4:1. מחזור אחד לסיום העונה רחוקה כרמיאל 4 נקודות מהמקום השני, כך שהמשחק האחרון יהיה למעשה לפרוטוקול בלבד.

אחי עכו, הפסידה בחוץ לצעירי כפר כנא, 2:0, ונותרה הקבוצה היחידה בבית העליון ללא ניצחון. אחי עכו סגרה היטב במחצית הראשונה שהסתיימה ללא שערים. עם פתיחת המחצית השנייה, בהתקפה הראשונה של המארחים מכפר כנא, ספגה אחי עכו את השער הראשון, 1:0. בדקה ה-67 עלתה כפר כנא ל-0:2 וחתמה את תוצאת המפגש.

מחזור המשחקים האחרון של העונה יערך ביום חמישי (17 ביוני). הפועל עירוני כרמיאל תארח בביתה את צעירי כפר כנא (שעה 17:45). אחי עכו תארח בשעה המקבילה את איחוד בני שפרעם.

 

טבלה (מחזור 5)

  1. צעירי כפר כנא – 11 נק'
  2. איחוד בני שפרעם – 10 נק'
  3. הפועל עירוני כרמיאל – 6 נק'
  4. אחי עכו – 1 נק'

 

פלייאוף תחתון

בית"ר נהריה, עם מאמן חדש על הקווים – והיב כיאל, שהחליף את המאמן מיכה מלכה, הפסידה במשחק חוץ לבני ממב"ע הגולן, 2:0, וטרם הבטיחה לעצמה את ההישארות בליגה. הקבוצה הבית"רית, שהייתה זקוקה לנקודה אחת בלבד כדי להבטיח לעצמה עונה נוספת בליגה ב', החזיקה מעמד במשך 75 דקות, אז ספגה את השער הראשון. בדקה ה-85 כבשו המארחים מהגולן את שערם השני במשחק והכריעו את התוצאה, 0:2. ההפסד צמצם את הפער בין בית"ר נהריה לאחווה כפר מנדא שנמצאת מתחת לקו האדום ל-5 נקודות, כשלסיום העונה נותרו שני מחזורים בלבד. אלא, שבמחזור המשחקים הקרוב שיערך ביום שלישי (15 ביוני), תהיה בית"ר נהריה חופשית בעוד למנדא נותרו שני משחקים. במידה ומנדא תנצח ביום שלישי, ההכרעה תעבור למחזור הנעילה של העונה שיתקיים ביום שישי (18 ביוני), אז תארח נהריה את מכבי יפיע, שהבטיחה לעצמה כבר את ההישארות בליגה.

מכבי סקציה מעלות, ספגה הפסד ביתי להפועל עראבה, 3:0 ושני מחזורים לסיום העונה, ירדה מתחת לקו האדום.

המחצית הראשונה הייתה מאוזנת, אבל בדקה ה-63 עלו האורחים מעראבה ליתרון, 0:1. מעלות, שהייתה חייבת לנצח, הימרה על התקפה והפעילה לחץ על שער האורחים. מנגד, בדקה ה-80 הכפילה עראבה את יתרונה ל-0:2. בדקה ה-85 נחתמה תוצאת המשחק כשעראבה הבקיעה את השער השלישי.

בעקבות ההפסד ירדה מעלות למקום השישי בטבלת הבית התחתון, שמוביל משחקי מבחן נגד הירידה לליגה ג', כשהיא מרוחקת 2 נקודות מהקבוצה שמעליה, צעירי סכנין.  

במחזור הקרוב (יום שישי, 15 ביוני, שעה 17:30) תצא מעלות למשחק חוץ נגד מכבי שעב, שכבר הבטיחה את הישארותה בליגה. מעלות חייבת לנצח כדי להשאיר לעצמה סיכוי להיחלץ מהמקום בו היא נמצאת כיום. כל תוצאה אחרת תשאיר את ההכרעה למחזור האחרון, שיתקיים ביום שישי הקרוב (18 ביוני), בו תארח מעלות את צעירי סכנין.

 

תחתית טבלת בית א' (פלייאוף תחתון)

  1. הפועל טובא/זנגרייה – 26 נק'
  2. צעירי סכנין – 25 נק'
  3. סקציה מעלות – 23 נק'
  4. ביר אל מכסור – 4 נק'

 

תחתית טבלת בית ב' (פלייאוף תחתון)

  1. מכבי יפיע – 31 נק'
  2. בית"ר נהריה – 30 נק'
  3. אחווה מנדא – 25 נק'
  4. אל נהדא נצרת – 0 נק'

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות