fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב': כרמיאל דוהרת, אחי עכו לא עוצרת, מעלות מתדרדרת וניצחון בכורה לבית"ר נהריה

העולה החדשה מכרמיאל שומרת על מאזן מושלם ועל מקומה בראש הטבלה. אחי עכו סופרת כבר ארבעה ניצחונות רצופים. ניצחון בכורה גם למאמן מיכה מלכה ולקבוצתו בית"ר נהריה. ורק מכבי סקציה מעלות מחפשת עדיין נקודה ראשונה
אוהד מערבי, בר עמר, ארז אלבד וקוסאי חלאילה, כובשי השערים בניצחון של כרמיאל | צילום: אלעד ז'אן

 ליגה ב'

בית א': הפועל עירוני כרמיאל, לא עוצרת. העולה החדשה המשיכה את פתיחת העונה המצוינת שלה כשהשיגה ניצחון רביעי רצוף, שמותיר אותה בראש הטבלה. אצל היריבה, מכבי סקציה מעלות, שום דבר לא חדש, הקבוצה, למרות חילופי המאמנים (זאהר פלאח במקום ניסים שיון), נותרה עדיין ללא ניצחון העונה וללא נקודות.

אהוד מערבי עשה סיפתח מהיר כשהעלה את כרמיאל ליתרון ראשון כבר בדקה ה-13. למרות הפתיחה המבטיחה, כרמיאל נרגעה וזו גם הייתה תוצאת המחצית הראשונה. בדקה ה-62 הפתיעה מעלות כששאדי חמדאן כבש ואיזן ל-1:1. השוויון לא החזיק הרבה ובדקה ה-69 החזירה לעצמה כרמיאל את היתרון בזכות שער שהבקיע בר עמר. בדקה ה-74 שילשה כרמיאל את יתרונה כשארד אלבז כבש והעלה ל-1:3. קוסאי חלאילה, שנכנס כמחליף בדקה ה-60 קבע את תוצאת המשחק עם שער בדקה ה-90.

המאמן לירון יגר: "המשחק הזה הוכיח כי אין יריבות קלות ולא משנה מה מיקומן בטבלה. כל אחת נלחמת כדי להשיג נקודות. פתחנו את המשחק בצורה טובה וגם עלינו ליתרון מהיר. במחצית השנייה מעלות חזרה למשחק וכל הכבוד להם על הפייט. לשמחתי, החילופים שעשיתי הכניסו רוח חדשה במשחק שלנו והחזרנו לעצמנו את היתרון. נמשיך לעבוד קשה כדי להגיע מוכנים גם למשחקים הבאים".

ביום רביעי הקרוב (17 במרץ) תארח כרמיאל את מכבי ביר אל מכסור למשחק השלמה דחוי. המשחק יחל 18:30.

המחזור הבא ייערך בסוף השבוע. הפועל עירוני כרמיאל תצא למפגש חוץ נגד מכבי שעב (שבת, 20 במרץ), בעוד מכבי סקציה מעלות תארח בביתה את הפועל בני טובא/זנגריה (יום שישי, 19 במרץ, שעה 14:45).

בית ב': מזל טוב לבית"ר נהריה, שרשמה במחזור האחרון את ניצחון הבכורה שלה העונה בליגה. זה קרה במשחק ביתי נגד קבוצת הצמרת של הפועל צפת, 0:1. המשחק נפתח בהססנות מצד שתי הקבוצות ולא התעלה לרמה גבוהה. בדקה ה-35 נכבש השער היחיד במשחק שגם הכריע את המפגש. ויאם מוסא הכניס כדור עומק לאליאס חורי, שמתוך הרחבה המשיך בבעיטה מדויקת פנימה, 0:1 לנהריה. במחצית השנייה גבר קצב המשחק, אולם למרות הזדמנויות אליהן הגיעו שתי הקבוצות, לא נכבשו שערים נוספים וחניכיו של המאמן מיכה מלכה, התפנו לחגוג ניצחון ראשון העונה אחרי ארבעה משחקים.

כובש שער הניצחון, החלוץ אליאס חורי, סיכם בסיום: "סוף סוף אנחנו מסיימים משחק עם ניצחון ותחושה טובה. אני שמח שהשער שלי עזר לקבוצה לנצח ואני מקווה שהניצחון הזה יוציא אותנו לדרך חדשה, טובה יותר.

אחי עכו, השיגה ניצחון ליגה רביעי רצוף כשהביסה בביתה את אלנהדא נצרת, 0:5. חאלד כליב הרשית שלושער כבר במחצית הראשונה כשכבש בדקות 19, 22 ו-39. למרות שבדקה ה-54 נותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של בילאל חמד בכרטיס אדום, המשיכה אחי עכו לשלוט בקצב. ירין חליבה, שנכנס כמחליף בתחילת המחצית השנייה הבקיע צמד בדקות 69 ו-80 וקבע את תוצאת המשחק.

חניכיו של המאמן איברהים מנסור, מדורגים במקום השלישי בטבלה עם 12 נקודות, בדיוק כמו לצמד המובילות: איחוד בני שפרעם ועירוני בני כאבול.

במחזור הקרוב תצא אחי עכו למפגש צמרת נגד כאבול (שבת, 20 במרץ). בית"ר נהריה תהיה חופשיה.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות