fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב': הפועל עירוני כרמיאל חזרה לפסגה

בית א': הפועל עירוני כרמיאל הביסה את הפועל טובא/זנגרייה, 0:6, וכבשה שוב את המקום הראשון. בית ב': בית"ר נהריה הפסידה לשפרעם ותיאבק בפלייאוף התחתון. אחי עכו שברה רצף של 7 הפסדים וסוף סוף ניצחה
חזרו למקום הראשון. כובשי השערים של כרמיאל: סהר אזולאי, הייתם טנוס, אהוד מערבי והישאם כיוואן חוגגים צילום: באדיבות אלעד ז'אן

ליגה ב' (מחזור 16)

בית א'

הפועל עירוני כרמיאל, חזרה לעצמה ובגדול. הקבוצה, שרק לפני מספר שבועות חוותה זעזוע בעמדת המאמן, החליפה שחקנים, איבדה נקודות, ירדה למקום הרביעי בטבלה וראתה את הצמרת בורחת לה, רשמה במחזור האחרון ניצחון ביתי מרשים, 0:6, על הפועל טובא/זנגרייה, וטיפסה למקום הראשון בטבלה. זאת, שני מחזורים בלבד לסיום העונה הסדירה. כעת, ההעפלה לפלייאוף העליון והתמודדות על העלייה תלויה למעשה ברגליה של כרמיאל.

המנהל המקצועי, השוער הוותיק אושרי לוי (48), חזר למגרש אחרי היעדרות ממושכת, והחליף בין הקורות את השוער המורחק באשר דאהר. לוי לא נזקק להפגין את שיא כישוריו, אבל מול הקבוצה היריבה זה הספיק.

הפתיחה הייתה קשוחה. כרמיאל אומנם שלטה במגרש, אבל התקשתה לפרוץ את שערה של טובא/זנגרייה. דקה לפני סיום המחצית הראשונה הצליח אהוד מערבי להכניע את השוער האורח ולהוריד את קבוצתו להפסקה עם יתרון, 0:1. המגמה נמשכה גם במחצית השנייה, אלא שהפעם כרמיאל הייתה יעילה בהתקפה וכבשה ללא הפסקה. בדקה ה-62 היה זה הייתם טנוס, שכבש והכפיל את היתרון ל-0:2. בדקה ה-75 שילש הישאם כיוואן את התוצאה ל-0:3. האורחים מטובא/זנגרייה נשברו וכרמיאל המשיכה בשלה. דקה 84: כרמיאל סוחטת פנדל וסהר אזולאי, מדייק מהנקודה הלבנה ומגדיל את היתרון ל-0:4. דקה 87: סהר אזולאי מבקיע ומעלה את קבוצתו ל-0:5. דקה 90: סהר אזולאי הלוהט משלים שלישייה וקובע את תוצאת המשחק, 0:6 מהדהד לכרמיאל.

במחזור הבא (יום שישי, 21 בינואר) תצא הפועל עירוני כרמיאל למפגש חוץ נגד מכבי אחווה שעב, כשניצחון יבטיח לה באופן סופי את המקום בפלייאוף העליון.

צמרת טבלת בית א'

  1. הפועל עירוני כרמיאל – 29 נק'
  2. אחווה כפר מנדא – 29 נק'
  3. הפועל צפת – 28 נק'
  4. בני ממב"ע הגולן – 25 נק'

בית ב' (מחזור 16)

בית"ר נהריה איבדה כל סיכוי להעפיל לפלייאוף העליון אחרי הפסד חוץ למוליכת הטבלה, איחוד בני שפרעם, 3:0.

הבית"רים מנהריה החזיקו מעמד עד לדקה ה-30, אז ספגו את השער הראשון. במחצית השנייה ספגה נהריה פעמיים תוך דקה (75 ו-76) בדרך להפסד. חניכיו של המאמן והיב כיאל מדורגים במקום החמישי בטבלה עם 15 נקודות, ורחוקים 5 נקודות מהמקום השלישי שמוביל לפלייאוף העליון. במחזור הקרוב תהיה בית"ר נהריה חופשיה.

אחי עכו השיגה ניצחון חשוב במאבקה נגד הירידה כשגברה בביתה על הפועל עראבה, 0:1. את השער היחיד במשחק כבש מוחמד יוסף בדקה ה-35. היה זה ניצחון ראשון לאחי עכו אחרי שרשרת של 7 הפסדים רצופים. בעקבות הניצחון עלתה אחי עכו מהמקום האחרון בטבלה למקום השביעי כשבקופתה 9 נקודות, והיא מקדימה את האחרונה בטבלה, הפועל דיר חנא ב-3 נקודות.

הקבוצה מינתה את המאמן עדנאן אבו שנב, שמחליף את המאמן הקודם פריד סכניני, שהתפטר לפני מספר שבועות.

במחזור הקרוב תצא אחי עכו למפגש חוץ נגד צעירי טמרה.

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות