fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב': העולה החדשה שכבשה את המקום הראשון

פגרת הקורונה לא עצרה את הפועל עירוני כרמיאל. עם חידוש המשחקים, גברה העולה החדשה על צעירי טמרה, 2:3, ושמרה על מאזן ניצחונות מושלם מפתיחת העונה שגם העלה אותה לפסגה. המאמן לירון יגר: "שמחים לחזור למגרשים אחרי תקופה ארוכה"
מידן שטיינברג, מוחמד סועאד ואוהד מערבי, כובשי השערים בניצחון של כרמיאל | צילום: אלעד ז'אן

הפועל עירוני כרמיאל (ליגה ב')

הפועל עירוני כרמיאל, חזרה השבוע לליגה מהפגרה הכפויה בת החודשיים עקב התפשטות נגיף הקורונה, באותו כושר כפי שהיא יצאה אליה. חניכיו של המאמן לירון יגר, כבשו את המקום הראשון אחרי ניצחון ביתי על צעירי טמרה, 2:3. כרמיאל נקלעה לפיגור מוקדם כבר בדקה השמינית, 1:0 לאורחים מטמרה. התגובה הכרמיאלית הייתה מהירה ובדקה ה-21 כבש מידן שטיינברג והשווה ל-1:1. זו גם הייתה תוצאת המחצית הראשונה.

בדקה ה-68 השלימה כרמיאל מהפך כשמוחמד סועאד הבקיע והעלה את קבוצתו ליתרון, 1:2. בדקה ה-82 שילש אוהד מערבי את התוצאה והגדיל ל-1:3. בדקה ה-84 צימקו האורחים ל-3:2, והשאירו מתח לקראת הסיום. שחקני כרמיאל השכילו לשמור על יתרונם עד לסיום ובכך השלימו ניצחון שלישי רצוף מפתיחת העונה, מה שהקפיץ את העולה החדשה מכרמיאל לראש הטבלה עם 9 נקודות ומאזן ניצחונות מושלם.

המאמן לירון יגר: "קודם כל, אנחנו שמחים לחזור לשחק אחרי תקופה ארוכה כל כך. לא היה קל לחזור לכושר משחק אחרי תקופה לא קצרה של השבתה מאימונים, ואני שמח שידענו לשמר את היכולת ולהמשיך באותו מומנטום חיובי שבו פתחנו את הליגה. פתחנו את המשחק טוב, הגענו למצבים, אבל לא ניצלנו אותם כדי לעלות ליתרון מוקדם. אני שמח שגם כשנקלענו לפיגור, ידענו להתעלות ולצאת ממנו בדרך למהפך בתוצאה. השגנו 3 נקודות חשובות ונמשיך להתאמן ברצינות ולעבוד קשה כדי להגיע מוכנים גם למשחק הבא".

במחזור הקרוב תארח הפועל עירוני כרמיאל את האחרונה בטבלה, מכבי סקציה מעלות למפגש קצוות. המשחק ייערך במוצאי שבת, 13 במרץ, בשעה 19:45, באצטדיון העירוני בכרמיאל.

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות