fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב': הליגה הסדירה הסתיימה, הפלייאוף מתחיל

הפועל עירוני כרמיאל, העולה החדשה, ממשיכה במומנטום ותתמודד בבית העליון על העלייה לליגה א'. גם אחי עכו תהיה שם. סקציה מעלות ובית"ר נהריה ישחקו בפלייאוף התחתון וייאבקו על הישרדותם בליגה
מי היה מאמין? שחקני אחי עכו חוגגים את עלייתם לפלייאוף העליון | צילום: ארווה חסין

ליגה ב'

בית א'

הפועל עירוני כרמיאל, אומנם סיימה את הליגה הסדירה כשהיא במקום הראשון בטבלה ועם הכרטיס לפלייאוף העליון, אבל גם עם טעם חמוץ בדמות הפסד ביתי לצעירי כפר כנא, 2:0.

כרמיאל התייצבה למשחק במטרה למחוק את התבוסה מהמפגש הקודם נגד כפר כנא (5:1), אבל לא היטיבה לשחק וספגה פעמיים, בדקות 69 ו-89.

חניכיו של המאמן לירון יגר, שרק העונה העפילו לליגה ב', יכולים להיות מרוצים מהישגי הקבוצה עד כה. כרמיאל סיימה את הליגה הסדירה כשהיא בראש הטבלה עם 39 נקודות ומאזן של 13 ניצחונות ו-3 הפסדים. הקבוצה גם הייתה הפוריה ביותר בליגה עם 50 כיבושים לעומת 18 ספיגות (השנייה בטיבה בליגה).

סקציה מעלות סיימה את הליגה הסדירה בניצחון חוץ חשוב על צעירי סכנין, 0:1, ושיפרה עוד יותר את מעמדה לקראת משחקי הפלייאוף התחתון. את השער היחיד במשחק הבקיע עדי דכואר בדקה ה-53. עד לסיום השכילו חניכיו של המאמן זיאד פלאח לשמור על יתרונם היקר.

סקציה מעלות סיימה את הליגה הסדירה כשהיא במקום השביעי בטבלה עם 16 נקודות ומאזן של 5 ניצחונות, תיקו אחד ו-9 הפסדים. הקבוצה הבקיעה 17 שערים לעומת 34 שערי חובה.

כעת ממתינים בשתי הקבוצות לסדר משחקי הפלייאוף העליון והתחתון.

בית ב'

בית"ר נהריה חתמה את הליגה הסדירה בניצחון ביתי על עירוני כאבול, 1:2. עמראן בריק הלוהט העלה את הבית"רים ליתרון ראשון כבר בדקה ה-12. בדקה ה-27 השיגו האורחים מכאבול את השוויון מפנדל מדויק. בדקה ה-82 היה זה ויאם מוסא, שהבקיע לזכות נהריה וקבע את תוצאת המשחק, 1:2.

חניכיו של המאמן מיכה מלכה סיימו את הליגה הסדירה בתחושת החמצה. הקבוצה סיימה במקום הרביעי בטבלה עם 25 נקודות, 2 נקודות בלבד מהמקום השני שמוביל לפלייאוף העליון, ומאזן של 8 ניצחונות, תיקו אחד ו-7 הפסדים. הקבוצה הבקיעה 38 שערים (ההתקפה השנייה הטובה בליגה אחרי מוליכת הטבלה, איחוד בני שפרעם), וספגה 19 שערים.

אחי עכו, שהעפילה לפלייאוף העליון, סיימה את הליגה הסדירה בהפסד חוץ לבני ממב"ע הגליל והגולן, 3:1. המארחים כבר הובילו, 0:3, לפני שהמחליף, סלים בכר מאחי עכו, כבש וצימק בדקה ה-80.

חניכיו של המאמן איברהים מנסור סיימו את הליגה כשהם במקום השני בטבלה עם 27 נקודות ומאזן של 9 ניצחונות ו-7 הפסדים. אחי עכו הבקיעה 30 שערים לעומת 24 שערי חובה.

גם שתי קבוצות אלה, ממתינות לסדר משחקי הפלייאוף העליון והתחתון.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות