fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב': בית"ר נהריה ניצלה, מעלות במבחנים

בית"ר נהריה גברה במחזור הנעילה את העונה בביתה על מכבי יפיע, 0:4, והבטיחה את הישארותה בליגה ב'. מכבי סקציה מעלות תתמודד היום (חמישי, 24 ביוני, שעה 20:00) נגד עירוני שעב במשחק מבחן נגד הירידה לליגה ג'
שחקני בית"ר נהריה חוגגים את הישארותם בליגה | צילום: מיכה פישנזון

פלייאוף תחתון

בית"ר נהריה, הבטיחה את מקומה בליגה אחרי ניצחון ביתי במחזור הנעילה על מכבי יפיע, 0:4. היה זה ניצחון בכורה של המאמן והיב כיאל, שהובא לקבוצה שני מחזורים לפני תום העונה.

הבית"רים עלו למשחק בידיעה ברורה שרק ניצחון יבטיח להם את ההישארות, וכל תוצאה אחרת הייתה שולחת אותם למשחקי מבחן נגד הירידה. ואכן, הלחץ הבית"רי היה כבר מהפתיחה ובדקה ה-10 נכבש השער הראשון מרגלי מימון מושלב. נהריה המשיכה ללחוץ ובדקה ה-18 הכפילה את יתרונה משער של ויאם מוסא. בדקה ה-30 היה זה אליאס חורי שכבש והגדיל את היתרון ל-0:3. במחצית השנייה הואט מעט הקצב. בדקה ה-53 נגמר הסיפור כשאביחי אלפסי כבש את השער הרביעי לזכות קבוצתו וחתם את תוצאת המשחק, 0:4.

מי שלא הצליחה להימלט ממשחק המבחן היא מכבי סקציה מעלות, שלמרות שניצחה במחזור האחרון את צעירי סכנין, 0:2 (הבקיעו: סאמר חמדאן ועדי דכואר), סיימה במקום הלפני אחרון בבית התחתון ונשלחה למשחקי מבחן. במפגש הראשון, הפסידה מעלות לאחווה כפר מנדא, 2:0. בתום 90 דקות הייתה התוצאה, 0:0, אבל בהארכה, מעלות ספגה פעמיים, הפסידה, 2:0, ותתמודד היום (חמישי, 24 ביוני) במשחק מבחן אחרון על ההישארות מול עירוני שעב מליגה ג'. המשחק בין השתיים ייערך באצטדיון בעילוט בשעה 20:00.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות