fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: עוד תיקו להפועל עכו, מספר 11 העונה

הפועל עכו סיימה את מפגשה הביתי נגד סקציה נס ציונה בתיקו, 0:0, ושמרה על פער שלוש הנקודות מהמקום השמיני שמוביל בסיום העונה הסדירה לפלייאוף העליון. עוזר המאמן פטריסיו סייג: "חייבים לייצר יותר מצבי הבקעה כדי להכריע משחקים"
אוהד אלביליה מהפועל עכו משכיב שחקן של נס ציונה | צילום: מאיר אוחיון
אוהד אלביליה מהפועל עכו משכיב שחקן של נס ציונה | צילום: מאיר אוחיון

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו סיימה את מפגשה הביתי נגד סקציה נס ציונה ורשמה תיקו מספר 11 העונה בליגה. התוצאה לא ממש מפתיעה, ועכו עוד יכולה להודות על הנקודה שהתווספה למאזנה. שכן, האורחים הגיעו למספר הזדמנויות הבקעה, שנבלמו על ידי השוער אופק אנטמן. ההגנה של הפועל עכו יציבה ומתפקדת בסדר. הבעיה מתחילה בקישור ובחלק ההתקפי. בהיעדרו של הקשר הפעלתן והיצירתי ערן ביטון בגלל פציעה, אין לעכו הרבה אלטרנטיביות. רועי רבינוביץ' ורועי הר התרכזו בעיקר בחלק ההגנתי, בעוד גל אביב התקשה לייצר לבדו מצבים לחבריו בחוד ההתקפה. אחמד זאהי, רז טוויזר וגל קעטבי, לא הגיעו אפילו להזדמנות הבקעה אחת בכל מהלך המשחק.

עוזר המאמן פטריסיו סייג, סיכם בסיום: "במחצית הראשונה נס ציונה הייתה מסוכנת יותר והגיעה ל-2-3 מצבים, שלשמחתנו לא נוצלו. במחצית השנייה כבר עשינו התאמות והמשחק התאזן. לדעתי, התיקו משקף, אבל אנחנו חייבים לשפר את החלק ההתקפי שלנו כדי להכריע משחקים כאלה. אנחנו עובדים קשה ומאמינים גם שזה יבוא. תכנית המשחקים השנה ממש הזויה. אני מבין שיש אילוצים בגלל הקורונה, אבל בששת הימים האחרונים קיימנו שלושה משחקים וזה יצר עומס על השחקנים. מזל שאחרי משחק הליגה הקרוב תהיה לנו מנוחה של כמה ימים עד המשחק הבא, מה שייתן לשחקנים הפצועים שלנו זמן להחלים".

התיקו השאיר את הפועל עכו במקום התשיעי בטבלה עם 23 נקודות, כשהפער בינה לבין המקום השמיני, שמוביל בסיום העונה הסדירה לפלייאוף העליון, נותר על שלוש נקודות. וקצת סטטיסטיקה: היה זה תיקו עשירי העונה של הפועל עכו, מתוך 18 משחקים ומשחק שביעי רצוף ללא הפסד.

במחזור הקרוב תצא הפועל עכו למשחק חוץ קשה נגד בית"ר ת"א/בת ים שמדורגת במקום הרביעי בטבלה עם 29 נקודות (יום שישי, 8 בינואר, שעה 15:00). סייג: "מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה מצוינת. לא סתם הם נמצאים בצמרת הגבוהה. יש לנו שחקנים מדהימים שנותנים במגרש את הכל, ואני מאמין שגם לקבוצה היריבה יהיה קשה".

 

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות