fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: מה עשתה הפועל עכו במשחק הליגה האחרון לפני הסגר?

סגר בראש טוב. רגע לפני הפסקת הליגה, הפתיעה הפועל עכו בניצחון חוץ על קבוצת הצמרת בית"ר ת"א/בת ים, 0:2, והשלימה שמונה משחקים רצופים ללא הפסד. עוזר המאמן פטריסיו סייג: "תמיד האמנתי ביכולת שלנו להגיע לפלייאוף העליון וזו גם המטרה"
שחקני הפועל עכו חוגגים את הניצחון על בית"ר ת"א/בת ים | צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו (לאומית)

רגע לפני החלת הסגר על מדינת ישראל בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, התקיימו משחקי הליגה הלאומית. הפועל עכו הפתיעה בניצחון חוץ על קבוצת הצמרת בית"ר ת"א/בת ים, 0:2, והשלימה בכך משחק שביעי ברציפות ללא הפסד. עכו עלתה ליתרון כבר בדקה ה-15, מבעיטה חופשית חזקה ומדויקת של חן ידען, שמ-25 מ' הרשית לבין חיבורי הקורות, 0:1 לעכו. במחצית השנייה נסוגה עכו לאחור ומיעטה לסכן את שער הקבוצה היריבה. למרות זאת, בדקה ה-78 ניתנה לה הזדמנות אדירה להכפיל את יתרונה. גל קעטבי ניצל טעות בהגנת המארחים, התקדם ומסר לרז טוויזר, שמתוך הרחבה התגבר על מגן מקומי, אך במקום למסור לקעטבי, שעמד חופשי מול שער ריק לחלוטין, העדיף לבעוט כדור שפגע בגופו של השוער. קעטבי זעם על חוסר הפרגון מצד חברו לקבוצה וסינן לעברו כמה מילים. מי שעוד לא היה מרוצה מהעניין היה המאמן אלי כהן, שפשוט השתולל על הקווים ושקל להחליף את טוויזר, שבעצמו נכנס כמחליף כמה דקות קודם לכן. בסופו של דבר, רק בגלל אילוצי פציעות של שחקנים אחרים שביקשו להתחלף, נותר טוויזר על המגרש. עמוק בתוספת הזמן, ביססה עכו את יתרונה והבטיחה את ניצחונה. יובל אורן, חטף כדור מהגנת המארחים, חדר לרחבה והוציא כדור רוחב לרז טוויזר, שמתוך תיבת החמש ומול שער חשוף, גלגל בקלות פנימה, 0:2.

עוזר המאמן פטריסיו סייג: "זה אחד הניצחונות החשובים ביותר שלנו העונה, ועוד במשחק חוץ נגד קבוצת צמרת כישרונית ולדעתי גם אחת הטובות בליגה. עוד לפני המשחק אמרתי שאנחנו מתייחסים בכבוד לכל קבוצה יריבה, אבל אני מכיר את השחקנים שלנו ויודע שאנחנו מסוגלים לעמוד בכל אתגר ולנצח כל קבוצה. יש פה שילוב מדהים של שחקנים שמשקיעים ורוצים להוכיח את יכולתם וגם מלוכדים מאוד מבחינה חברתית. תמיד בראיונות איתי ציינתי שהמטרה שלנו היא להגיע לפלייאוף העליון ואני לא רואה שום סיבה שלא נהיה שם".

לגבי הפגרה הכפויה אמר סייג: "לאור מצבת השחקנים הפצועים הארוכה שיש לנו, טוב שיש כרגע פגרה. זה ייתן זמן לשחקנים הפצועים שלנו להחלים ולהתאושש. ערן ביטון מאוד חסר לנו, ואני מקווה שאחרי הפגרה יעמוד לרשותנו סגל שחקנים חזק ובריא".

חן ידען, שהבקיע את השער הראשון בניצחון בבעיטה חופשית מושלמת מ-25 מ', סיכם בסיום: "עשינו ניצחון גדול מול אחת הקבוצות הטובות בליגה ואני שמח שהייתי שותף לזה. אנחנו בתקופה טובה וזה בא לידי ביטוי בתוצאות. אנחנו כבר שמונה משחקים ללא הפסד, ואני מקווה שנמשיך ככה".

במחזור הליגה הבא, שכרגע טרם ברור מתי ייערך, תארח הפועל עכו את הקבוצה המפתיעה עד כה של העונה, העולה החדשה מליגה א' הפועל איכסל, שמדורגת במקום השלישי בטבלה.

 

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות