fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: כבר לא תלויה בעצמה – הפועל עכו שוב פישלה

הפועל עכו, במשחק הכי קריטי שלה העונה, לא הצליחה לנצח בביתה את הפועל פתח תקווה (0:0), ושני מחזורים לסיום העונה נותרה מתחת לקו האדום. המאמן מסאי דגו: "אסור שמועדון כמו הפועל עכו ירד. אני מאמין וסומך על השחקנים שינצחו בשני המשחקים האחרונים של העונה"
נשאר רק להתפלל. ערן ביטון מהפועל עכו יודע למי לפנות | צילום: מאיר אוחיון

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו החמיצה הזדמנות לעלות מעל לקו האדום, אחרי שסיימה את משחקה הביתי נגד הפועל פתח תקווה בתיקו אפס מאכזב. הפועל עכו התייצבה למפגש אחרי שבמחזור הקודם שברה בצורת של 14 משחקים ללא ניצחון ובתקווה להמשיך במומנטום.

ראשי המועדון הוציאו צו 8 לאוהדים ואכן רבים מהם, שלא נראו ביציעים חודשים ארוכים, הגיעו כדי לתמוך בקבוצתם ברגעי ההכרעה של העונה. הפועל עכו נראתה מחויבת ולוחמת, אבל התקשתה לייצר מצבי הבקעה. המשחק עצמו היה שקול וזהיר מצד שתי הקבוצות.

בדקה ה-50 הייתה עכו הכי קרובה לכיבוש כערן ביטון בעט מתוך הרחבה לקורה. בחצי השעה האחרונה ביצע המאמן מסאי דגו מספר חילופים שהוציאו את העוקץ מהחלק הקדמי  של הקבוצה. מלך השערים רז טוויזר הוחלף, וכך גם החלוץ הכי חם של הקבוצה בתקופה האחרונה זאהי אחמד, החלוץ עומר בוארון והקשר ערן ביטון. במקומם, עיבה דגו את החלק האחורי עם הקשר הדפנסיבי רועי הר.

החילופים האלה לא ממש הוכיחו שדגו הולך על ניצחון והקבוצה הסתפקה בנקודה אחת בלבד שהותירה אותה מתחת לקו האדום.

המאמן מסאי דגו: "במשחקים כאלה אתה לא מגיע להרבה מצבים ואם היינו טיפה יותר מרוכזים ועם קצת יותר אמונה, יכולנו להבקיע. הדבר הכי חשוב היה קודם כל לא לספוג. אני מאוד גאה בשחקנים שעמדו במשימה הטקטית בצורה יוצאת מן הכלל. ביום שישי מצפה לנו מלחמת עולם בעפולה.

"אני מאמין בשחקנים שלי וסומך עליהם שיידעו לעשות את העבודה ובעזרת השם ננצח. יש פה מחויבות אדירה של כל המערכת ונעשה את הכל בשני המחזורים שנותרו כדי לנצח ולהבטיח את ההישארות בליגה. אסור שמועדון כמו הפועל עכו ירד".

במחזור הקרוב (יום שישי, 7 במאי) תצא הפועל עכו למפגש חוץ קשה נגד הקבוצה שנמצאת בכושר הכי טוב בפלייאוף התחתון, הפועל עפולה, שבמחזור האחרון ריסקה את הפועל כפר שלם בחוץ, 1:6. הפועל עכו חייבת לנצח כדי להשאיר לעצמה סיכוי לשרוד בליגה הלאומית, שכן במקביל ייערך מפגש בין הפועל פ"ת להפועל אום אל פאחם.

 

תחתית טבלת הליגה הלאומית

  1. הפועל רעננה – 42 נק'
  2. כפר קאסם – 42 נק'
  3. הפועל פ"ת – 38 נק'
  4. הפועל אום אל פאחם – 36 נק'
  5. הפועל עכו – 36 נק'
  6. הפועל כפר שלם – 31 נק'

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות