fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: הפועל עכו שברה בצורת – ניצחה לראשונה אחרי 14 משחקים

הפועל עכו השיגה ניצחון ראשון אחרי 14 משחקים כשגברה על הפועל אום אל פאחם, 0:1, משער של זאהי אחמד. למרות הניצחון נותרה הפועל עכו מתחת לקו האדום. ביום שלישי הקרוב (4 במאי) עוד משחק קריטי נגד הפועל פתח תקווה
זאהי אחמד מהפועל עכו, כובש שער הניצחון, מקדים שחקן של אום אל פאחם | צילום: שי רגב

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו קטעה רצף ארוך של 14 משחקי ליגה ללא ניצחון, כשהשיגה במחזור האחרון ניצחון דחוק אך קריטי על הפועל אום אל פאחם, 0:1. הפועל עכו פתחה חזק מהרגע הראשון ולחצה על כל המגרש, אבל מהר מאוד המשחק התאזן. על סף סיום המחצית הראשונה, הכל היה יכול להיראות אחרת.

השוער ראזי אבו חמדאן, ביצע טעות גסה כשהכשיל שחקן של אום אל פאחם ברחבה וגרם לפנדל לחובת קבוצתו. למזלה של עכו, אום אל פאחם החטיאה את הבעיטה והקבוצות ירדו להפסקה בשוויון, 0:0. בדקה ה-56 הגיע הרגע הגדול. רז טוויזר מסר לזאהי אחמד, שמתוך הרחבה היתל בהגנת אום אל פאחם ומקרוב בעט כדור מדויק לרשת העליונה, 0:1.

עד לסיום הצליחה עכו לשמור על יתרונה היקר ולסיים כאמור בצורת של 14 משחקים ללא ניצחון ולהשאיר לעצמה פתח של תקווה לשרוד בליגה הלאומית.

המאמן מסאי דגו, שחגג ניצחון בכורה בהפועל עכו, סיכם בסיום: "אני בן 35 ומשחקים כאלה יכולים לגרום לך לפרפורי לב. המחצית הראשונה שלנו לא הייתה טובה וגם היה לנו מזל עם החמצת הפנדל של אום אל פאחם. זכינו בניצחון מתוק אבל הפנים שלנו כבר ליום שלישי, למפגש נגד הפועל פתח תקווה שעבורנו זה כמו משחק גמר. מדובר במשחק הכי חשוב של הפועל עכו העונה ונעבוד קשה כדי להגיע הכי מוכנים".

כובש שער הניצחון זאהי אחמד: "היינו בלחץ לפני המשחק ואני שמח שעמדנו בזה וברוך השם סוף סוף ניצחנו ופתחנו מחדש את המאבק על ההישארות בליגה. עד עכשיו זה השער הכי חשוב שלי בקריירה ואני מקווה שיהיו עוד כאלה. המשחק נגד הפועל פתח תקווה הוא הכי חשוב שלנו ונבוא במטרה אחת – לנצח".

במחזור הקרוב תארח הפועל עכו למשחק קריטי נוסף את הפועל פתח תקווה (יום שלישי, 4 במאי, שעה 20:00). ניצחון עכואי יקפיץ אותה מעל לקו האדום, בעוד תיקו או הפסד יותיר אותה מתחת לקו האדום.

 

תחתית טבלת הליגה הלאומית

  1. הפועל רעננה – 39 נק'
  2. כפר קאסם – 39 נק'
  3. הפועל פ"ת – 37 נק'
  4. הפועל אום אל פאחם – 36 נק'
  5. הפועל עכו – 35 נק'
  6. הפועל כפר שלם – 31 נק'

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות