fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: הפועל עכו פותחת עונה (בהתאם לתו הירוק)

עונת המשחקים 2021/22 תצא היום (חמישי, 5 באוגוסט) לדרך עם משחקי גביע הטוטו, כשהפועל עכו תארח את הפועל אום אל פאחם (שעה 19:30). המאמן מסאי דגו: "מתרגשים לקראת פתיחת העונה". בלם קבוצת הנוער של מכבי נתניה צורף לסגל
ממשיך את דרכו של האב. מתן לוי | צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו תפתח היום את עונת המשחקים 2021/22, כשתארח במגרשה (אצטדיון טוטו עכו, שעה 19:30) את הפועל אום אל פאחם, במסגרת המחזור הראשון בגביע הטוטו. ביום שני (9 באוגוסט) תצא הפועל עכו למפגש חוץ נגד העולה החדשה מכבי בני ריינה, וביום חמישי הבא (12 באוגוסט) היא תארח את מכבי אחי נצרת. נזכיר רק, ששיטת המשחקים בגביע הטוטו היא בת סיבוב משחקים אחד. הקבוצה שתסיים במקום הראשון תעפיל לשלב חצי הגמר.

המשחקים מתקיימים בצל ההנחיות החדשות עקב התפשטות נגיף הקורונה. כך למשל, הכניסה לאצטדיון תותר רק לבעלי תו ירוק (מתחסנים או מחלימים). ילדים מתחת לגיל 12 לא נדרשים לאישור כניסה. הקופות ייפתחו כבר בשעה 18:00 כשמחיר הכרטיס הינו: 40 שקלים (מחיר אחיד).

המאמן מסאי דגו: "חזרנו ממחנה אימונים מוצלח מאוד בבולגריה. התנאים היו מעולים ואפשרו לנו, כקבוצה, להתגבש מבחינה מקצועית וחברתית. עבדנו מאוד קשה כדי להגיע מוכנים לעונה. מילה טובה מגיעה לכל הצוות שלי שעושה עבודה באמת טובה ואני מודה להם על כך. אנחנו מאוד מתרגשים לקראת העונה שמתחילה וחשוב לפתוח ברגל ימין, גם אם מדובר במפעל כמו גביע הטוטו. הפועל עכו עברה במהלך הקיץ שינוי גדול מבחינת סגל השחקנים, ואני שמח לומר שנבנתה פה קבוצה חזקה. עד עכשיו עסקנו באימונים ובהכנות ועכשיו מגיע הדבר האמיתי. השאיפה היא להוביל את הפועל עכו למקום גבוה ואני מקווה שנעשה את זה".

בינתיים, צירפה הקבוצה שני שחקנים חדשים. הראשון הוא הבלם מתן לוי (19 וחצי), מקבוצת הנוער של מכבי נתניה. לוי: "מגיל 11 אני במכבי נתניה ועברתי כברת דרך מקבוצת הילדים ועד לקבוצת הנוער. אבא שלי, חיים לוי, היה בלם במכבי נתניה ואני שמח להמשיך את דרכו. אני שמח להיות בהפועל עכו ואעשה את הכל כדי לסייע לקבוצה להצליח".

השחקן השני הוא גיא אביב (25), שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ובהמשך שיחק בסקציה נס ציונה ובהפועל ירושלים. בעונה שחלפה סבל אביב מפציעה שהשביתה אותו מפעילות. אביב: "אני שמח ונרגש לחזור למגרשים אחרי תקופה לא פשוטה שעברה עליי. אני מקווה לעזור להפועל עכו לעשות עונה גדולה".

ממשיך את דרכו של האב. מתן לוי | צילום: באדיבות אבי צרפתי

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות