fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: הפועל עכו מצאה שוער

טמיר ללו (24), שגדל במחלקות הנוער של מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים ובעונה שחלפה שיחק בליגה א', בהפועל מרמורק, חתם. ללו: "מודה על האמון בי ומוכן לאתגר". וגם: מה עשתה הפועל עכו במשחקי ההכנה שלה עד כה?
טמיר ללו, שוערה החדש של הפועל עכו | צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו השלימה את חיפושיה אחרי שוער כשהחתימה את טמיר ללו (24), ששיחק בעונה שחלפה בליגה א' במדי הפועל מרמורק. טמיר, שגדל במחלקות הנוער של מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, שיחק גם במ. ס. כפר קאסם בליגה הלאומית ובבית"ר כפר סבא בליגה א'.

"אני מאוד נרגש להגיע להפועל עכו וכבר מוכן לאתגר", ציין ללו, "אני מודה למאמן מסאי דגו ולהנהלת הקבוצה בראשות קרן בן נשר, על האמון בי. אני מאמין שתהיה פה קבוצה טובה שתעשה העונה דברים יפים ותהיה בצמרת הליגה".

עד כה, קיימה הפועל עכו שלושה משחקי הכנה. במשחק הראשון היא הפסידה להפועל רעננה, 4:0. המשחק השני, נגד העולה החדשה ללאומית מכבי בני ריינה, הסתיים בשוויון, 1:1. את השער לעכו הבקיע החלוץ פראס גנאיים, שהגיע להתרשמות מהפועל בועיינה מליגה א'. גנאיים דווקא הרשים את הצוות המקצועי, אולם הפערים הכספיים בין הצדדים היו גבוהים ולבסוף החלוץ חתם בהפועל רמת גן.

במשחק השלישי ניצחה עכו את הפועל עפולה, 0:1, משער של עומרי וגנר.

טמיר ללו, שוערה החדש של הפועל עכו | צילום: באדיבות אבי צרפתי

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות