fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: הפועל עכו מאבדת גובה

הפועל עכו סיימה את מפגשה הביתי נגד הפועל אום אל פאחם בתיקו, 0:0 מאכזב, והשלימה שמונה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון. גם שחקני הרכש החדשים לא ממש משדרגים את הקבוצה
נקודת אור. שוער הפועל עכו ראזי אבו חמדאן מקבל אהבה מהאוהדים צילום: מאיר אוחיון

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו סיימה את מפגשה הביתי נגד הפועל אום אל פאחם בתיקו, 0:0 מאכזב והשלימה משחק ליגה שמיני ברציפות ללא ניצחון. בקצב צבירה הזה, של 7 נקודות מ-24 אפשריות, הפועל עכו, תתקשה מאוד להיכנס לפלייאוף העליון.

הקבוצה מדורגת כרגע במקום השמיני בטבלה עם 28 נקודות, בדיוק כמו למכבי אחי נצרת שבמקום התשיעי, רגע לפני שהשתיים ייפגשו במחזור הקרוב.

על המשחק נגד אום אל פאחם אין מה להרחיב, שכן היה זה אחד המשחקים החלשים שנראו העונה, עם מעט מאוד מצבי הבקעה. דווקא האורחים היו קרובים להבקיע, אבל השוער העכואי ראזי אבו חמדאן, היה מספיק ערני בתגובותיו כדי לשמור על שער נקי.

המאמן מסאי דגו: "זה היה המשחק הכי חלש שלנו העונה. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה כדי לשפר את היכולת, בעיקר במשחק ההתקפה שתקוע כבר הרבה זמן. אין ספק שאנחנו חייבים לחזק את החלק הקדמי, אבל לא תמיד דברים מסתדרים מבחינת שחקנים שהיינו רוצים להביא. משחק ההגנה שלנו טוב, אבל נהיה חייבים למצוא פתרונות למשחק ההתקפה. אין לי הסבר לסיבה שאנחנו לא מבקיעים. בסיבוב הראשון דווקא הבקענו הרבה שערים. כנראה שהקבוצות היריבות למדו אותנו ויודעות איך לסגור אותנו. גם אני רואה ומבין שיש בעיה בהתקפה וכל הזמן מחפש פתרונות".

במחזור הקרוב תצא הפועל עכו לקרב ישיר על מקום בפלייאוף העליון כשתתארח אצל מכבי אחי נצרת (יום שישי, 28 בינואר, שעה 15:00).

ועוד בגזרת הפועל עכו: הקבוצה צירפה את הקשר הצעיר תומר חזן (22), שהתחיל את העונה בהפועל איכסל מליגה א'. חזן שותף בשלושה משחקים במדי איכסל בהם הבקיע שער אחד. בעונה שעברה הוא שיחק בהפועל כאוכב מליגה א'. הסטטיסטיקה שלו במדי כאוכב: שער אחד בעשרה משחקים. לפני כן עוד הספיק לרשום 2 משחקים במסגרת גביע הטוטו במדי הפועל פ"ת מהליגה הלאומית.

חזן גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ושנה אחת שיחק בקבוצת הנוער של הפועל חדרה בליגת העל לנוער.

חזן, כמו גם הרכש החדש אחמד דראושה, הספיק להיות משולב בשני המשחקים האחרונים, אבל לא הוא ולא דראושה, הובילו לשינוי. בכלל, נראה, כי כל שחקני הרכש החדשים, לא בדיוק מרימים את הקבוצה למעלה. כך גם דניאל שוורצבוים, שבקושי משחק. עם שחקנים כאלה, שלפחות לעת עתה נראים בינוניים ולא ממש משדרגים את הקבוצה, יהיה להפועל עכו קשה מאוד להשתלב בפלייאוף העליון.

במקביל, הודיעה הקבוצה על שחרורו של הקשר ים כהן, שהתבקש למצוא קבוצה אחרת. כהן מצטרף למשוחררים קודמים כמו השוער תמיר ללו, כרם ארשיד ופראס גנאים.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות