fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: הפועל עכו ירדה על ארבע

הפועל עכו קטעה רצף של חמישה משחקי ליגה ללא הפסד אחרי שספגה תבוסה במשחק החוץ שלה נגד הפועל ראשון לציון, 4:1. המאמן אלי כהן: "אחד המשחק הגרועים שלנו העונה. אין זמן להתאבל, ממשיכים קדימה". המשחק הבא, ביום שלישי הקרוב (2 במרץ), נגד הפועל כפר שלם והאקס העכואי אליאור סיידר
הרימו ידיים. הבלם ג'ורג' דיבה והקשר רועי הר, נכנעים לראשון לציון צילום: מאיר אוחיון

 הפועל עכו (לאומית)

החדשות הטובות: הפועל עכו שברה בצורת הבקעות וחזרה לכבוש אחרי 390 דקות שחונות. החדשות הרעות: זה לא עזר לה במשחק החוץ נגד הפועל ראשון לציון שנגמר ב-1:4 למארחים.

הפועל עכו הגיעה למשחק בראשון לציון אחרי חמישה משחקים ללא הפסד ובמרחק נגיעה מהמקום השמיני שמוביל בסיום העונה הסדירה לפלייאוף העליון, אותו היא הציבה לעצמה כמטרה.

אלא שכבר בדקה ה-13 היא שילמה ביוקר על טעות גסה של השוער אופק אנטמן. הבלם עלי כיאל החזיר לאחור כדור חלש ופשוט. אנטמן הסתבך בפעולה הפשוטה של הרחקת הכדור ובישל שער קל לחלוץ מקומי שפשוט גלגל את הכדור לרשת החשופה, 0:1 לראשל"צ.

אגב, זו לא הפעם הראשונה שאנטמן מגלה חולשה בהרחקת כדורים פשוטים ברגלו וגורם לספיגת שערים. דקה חלפה והמארחים הכפילו את יתרונם. כדור רוחב שטוח שנשלח מצד שמאל, מצא רגל מקומית שדחקה מקרוב פנימה, 0:2. בדקה ה-29 עכו גילתה סימני חזרה למשחק אחרי שערן ביטון שלח כדור עומק למהראן לאלה, שמתוך הרחבה היתל בהגנת ראשל"צ ומזווית קשה בעט לפינה הנגדית הרחוקה, 2:1. מופע האימים של הגנת הפועל עכו נמשך ובדקה ה-40 היא ספגה את השער השלישי, אחרי חוסר תיאום וקיפאון אחרי הגבהת כדור חופשי לרחבתה.

במחצית השנייה ביצע המאמן העכואי חילופים, שלא ממש עזרו לשינוי המגמה. להיפך, בדקה התשעים זו כבר הייתה תבוסה כשכדור קרן שהוגבה לרחבתה, הסתיים עם כדור רביעי בשער העכואי הפרוץ. גם הפעם, הצוות המקצועי של הקבוצה מתעקש שלא להעמיד שחקן בסמוך לקורה במהלך כדורי קרן, ועכו סופגת. לא בפעם הראשונה, לא בפעם השנייה ולא בפעם השלישית. הדפוס הזה חוזר על עצמו שוב ושוב ושוב. נו, טוב, יש כאלה שלומדים בדרך הקלה, יש כאלה שלומדים בדרך הקשה ויש כאלה שלא לומדים בכלל.

המאמן אלי כהן: "פתחנו את המשחק רע מאוד, והמחצית הראשונה הייתה הכי גרועה שלנו העונה. השער הראשון שספגנו לא היה מחויב המציאות ונבע מטעות קשה. ספגנו שער שני מהיר ומכאן החל להתגלגל כדור שלג שהתקשינו לעצור. השער המצמק שכבש מהראן לאלה אומנם נתן לנו תקווה, ואני מאוד שמח בשבילנו שהוא הבקיע, אבל ראשון לציון יש להודות הייתה טובה יותר והשער השלישי שספגנו גמר לנו את המשחק. הרבה שחקנים שלנו לא היו במיטבם והציגו יכולת חלשה. השאיפה והמטרה שלנו לא השתנתה והיעד, להגיע לפלייאוף העליון, נשאר. אין לנו זמן להתאבל על ההפסד, נמשיך לעבוד קשה ואנחנו עם הפנים קדימה, למשחק הבא".

למרות ההפסד, שמרה הפועל עכו על מקומה התשיעי בטבלה כשהיא עם 29 נקודות, בדיוק כמו להפועל רמת גן שבמקום השמיני, שמקדימה את הפועל עכו בזכות יחס שערים עדיף.

להפועל עכו אין הרבה זמן להתכונן, שכן המשחק הבא ייערך כבר בעוד יומיים, כשהקבוצה תארח את האחרונה בטבלה, הפועל כפר שלם (יום שלישי, 2 במרץ, שעה 19:30).

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות