fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: הפועל עכו השלימה 14 משחקים רצופים ללא ניצחון

שעון החול הולך ואוזל. הפועל עכו סיימה את משחקה נגד האחרונה בטבלה, הפועל כפר שלם, בתיקו 0:0, ונותרה מתחת לקו האדום. לסיום העונה נותרו ארבעה משחקים בלבד. המאמן מסאי דגו: "מאמין שננצח כבר במשחק הקרוב"
שחקני הפועל עכו יורדים מאוכזבים אחרי עוד משחק ללא ניצחון | צילום: מאיר אוחיון

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו סיימה את משחק החוץ שלה נגד האחרונה בטבלה, הפועל כפר שלם, בתיקו, 0:0, השלימה משחק 14 ברציפות ללא ניצחון ונותרה מתחת לקו האדום. מתברר, שהקלישאה שאומרת שמשנה מאמן משנה תוצאה, לא תקפה על הפועל עכו, שכן גם עם מאמן חדש על הקווים – מסאי דגו שהחליף את אלי כהן, הרצף נמשך.

"אני מאוד מרוצה מהמחויבות של השחקנים", סיכם המאמן מסאי דגו בסיום משחקו השלישי בהפועל עכו ללא ניצחון, "ידענו שאנחנו באים למשחק חוץ נגד קבוצה איכותית, למרות המיקום שלה בטבלה. מהרגע הראשון היינו אגרסיביים והפגנו תשוקה לנצח. משחק ההתקפה שלנו לא היה טוב, אבל אני בטוח שאם נמשיך ככה ננצח כבר במשחק הקרוב".

ארבעה מחזורים לסיום העונה, הפועל עכו חייבת לשבור את הרצף ולהתחיל לנצח, אחרת דרכה לליגה א' סלולה. ואת זה היא תהיה חייבת לעשות במשחק הקרוב נגד הפועל אום אל פאחם שרחוקה ממנה 4 נקודות ומדורגת במקום ה-13, שמבטיח את ההישארות בליגה. כל תוצאה מלבד ניצחון, יחמיר עוד יותר את מצבה המתדרדר של הקבוצה.

 

תחתית טבלת הליגה הלאומית

  1. הפועל רעננה – 38 נק'
  2. הפועל אום אל פאחם – 36 נק'
  3. הפועל פ"ת – 34 נק'
  4. הפועל עכו – 32 נק'
  5. הפועל כפר שלם – 31 נק'

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות