fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: הפועל עכו הוציאה צו 8 לאוהדיה

שלושה מחזורים לסיום העונה, ראשי הפועל עכו קוראים לאוהדים ולבוא ולתמוך בקבוצה ובשחקנים ברגעי ההכרעה של העונה. "כשהקהל מאחורי הקבוצה, אף אחד לא יוכל עלינו", נמסר בהודעת המועדון
מחכים לכם ביציעים. אוהדי הפועל עכו | צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו (לאומית)

שלושה מחזורים לסיום העונה והמתח בהפועל עכו גואה. היום (שלישי, 4 במאי, שעה 20:00) תארח הקבוצה את הפועל פתח תקווה למשחק קריטי לגבי ההישארות בליגה.

הפועל פ"ת מדורגת מעל לקו האדום (מקום 13) ומקדימה את הפועל עכו בשתי נקודות. ניצחון עכואי יקפיץ אותה מעל פ"ת וישאיר ברגליה את סיכוי ההישארות. כל תוצאה אחרת תסבך את הפועל עכו והיא תהיה תלויה לא רק בעצמה אלא גם בתוצאות שישיגו שאר יריבותיה למאבק ההישרדות.

בימים האחרונים יצאה הקבוצה בקריאה לאוהדיה לבוא לעודד ברגעי ההכרעה של העונה. מלבד המפגש נגד הפועל פ"ת, מצפה להפועל עכו עוד משחק חוץ נגד הפועל עפולה ובמחזור הסיום היא תארח בביתה את מכבי אחי נצרת.

"זהו צו 8 לכל אוהדי הפועל עכו", נמסר בהודעה מטעם המועדון, "כל מי שהקבוצה חשובה לו חייב להגיע, לתמוך בשחקנים ולהעניק להם את התמיכה הראויה. הגענו לשלבים האחרונים והמכריעים של העונה ולעתיד המועדון היקר הזה. כשאנחנו מאוחדים, אף אחד לא יוכל עלינו".

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות