fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית, גמר גביע הטוטו: הפועל עכו הפסידה לבית"ר ת"א/בת ים

הפועל עכו הגיעה שוב למעמד הגמר, אחרי 16 שנים, אבל הפסידה לבית"ר ת"א/בת ים, 2:1, ותתנחם בפרס כספי בסך 210 אלף שקלים. עבור המאמן מסאי דגו, זו שנה שנייה ברציפות שהוא מגיע לגמר ומפסיד. כעת, תתפנה הקבוצה למאבקים בליגה
הגביע ימשיך לחכות. שחקני הפועל עכו מאוכזבים | צילום: באדיבות אבי צרפתי

16 שנים אחרי שזכתה בפעם היחידה בגביע הטוטו, הגיעה הפועל עכו למעמד הגמר של המפעל השלישי בחשיבותו בכדורגל הישראלי. עבור מאמנה, מסאי דגו, הייתה זו שנה שנייה ברציפות שהוא מגיע למעמד המכובד הזה. אלא שהערב נגמר באכזבה. הפועל עכו נכנעה לבית"ר ת"א/בת ים, 2:1, והתנחמה בפרס כספי בגובה 210 אלף שקלים.

הבעיה העיקרית שמסתמנת העונה בהפועל עכו היא החוליה האחורית שסופגת בכל משחק. אז נכון, שעקב עומס משחקים בחר המאמן דגו לבצע רוטציה בהרכב, אבל זה עדיין לא תירוץ לספיגה הסיטונית. בעיה נוספת היא חוסר היציבות במשחקה והטקטיקה ההגנתית שמזמנת התקפות מצד הקבוצה היריבה.

אחרי דקות ראשונות מאוזנות, הציגה הפועל עכו משחק זהיר ומתגונן. שחקניה אפשרו לשחקני בית"ר ת"א/בת ים לשלוט במגרש, להכתיב את הקצב וליזום התקפות. בדקה ה-30 עכו גם שילמה את המחיר כשספגה שער ראשון, 0:1 לת"א/בת ים. אחרי ספיגת השער, עכו נזכרה שכדי לנצח צריך גם להבקיע. בדקה ה-39 נכנס גיתי סופר במקום ירין שרעבי שנפצע, ועכו החלה ליזום ולתקוף. בדקה ה-45, ממש על סף סיום המחצית הראשונה, היא גם הצליחה להשיג את שער השוויון. אחמד חאג' הגביה כדור ארוך מאגף שמאל, הבלם אוהד עטיה שהגיח מאחור נגח למרכז ופראס גנאים היה שם כדי לדחוק ברגלו מקרוב לרשת החשופה, 1:1.

במחצית השנייה נכנס לשדה המגן השמאלי גאי אביב במקומו של דניאל מור יוסף החלש. בדקה ה-62 ערכה עכו חילוף כפול כשזאהי אחמד ואדם אליו נכנסו במקומם של ים כהן ואחמד חאג'. בדקה ה-68 ביצעה עכו חילוף נוסף כשהבלם מוחמד איברהים נכנס במקומו של עטיה שנפגע. עכו המשיכה ליזום ולתקוף, כשת"א/בת ים מתרכזת בהתקפות מתפרצות. באחת מהן היא גם כבשה. זה קרה בדקה ה-72 כשכדור שנבעט מ-20 מ' לעבר שערו של ראזי אבו חמדאן, פגע בגבו של הבלם מתן לוי ומשם הוסט לרשת, 1:2. עד לסיום הגבירה עכו את לחצה על שער הקבוצה היריבה, אולם החלטות רעות של כרם ארשיד, שהתעקש לבעוט במקום לשתף את חבריו להתקפה, וכן החמצות נוספות, מנעו מעכו שער שני.

המאמן מסאי דגו: "הפסד מאכזב, בעיקר שעבורי זו שנה שנייה שאני מגיע למעמד הזה ומפסיד. עשינו דרך ארוכה וטובה והגענו לגמר שזה גם מכובד. היה לנו משחק לא טוב וסבלנו מחוסר יציבות, שזה דבר שנצטרך לעבוד עליו. עכשיו נתרכז בליגה, שזה הדבר העיקרי. מצפה לנו ביום ראשון משחק ליגה נגד סקציה נס ציונה, ונעשה את הכל כדי לבוא מוכנים בתקווה להמשיך את הרצף, אחרי הניצחון במחזור האחרון על הפועל רעננה. אנחנו ממשיכים הלאה במטרה להמשיך לצבור נקודות ולטפס במעלה הטבלה".

נזכיר רק, שבתום ארבעה מחזורים, מדורגת הפועל עכו במקום העשירי בטבלה עם 4 נקודות בלבד ומאזן שלניצחון בודד, תיקו אחד ושני הפסדים. המפגש נגד סקציה נס ציונה עם המאמן ניר ברקוביץ', יערך ביום ראשון הקרוב (26 בספטמבר) בשעה 19:00 באצטדיון טוטו-עכו.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות