fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: יש מאמן לאחי עכו

המאמן פריד סכניני, זכה לקרדיט להמשיך עונה נוספת בקבוצה אחרי הצלחתו בעונה שעברה. סכניני: "מודה על האמון בי"
אחי עכו | זוכה לאמון. מאמן אחי עכו פריד סכניני צילום: באדיבות אחי עכו
אחי עכו | זוכה לאמון. מאמן אחי עכו פריד סכניני צילום: באדיבות אחי עכו

אחי עכו (ליגה ב')

המאמן פריד סכניני ימשיך לאמן את אחי עכו גם בעונה הבאה. כך החליט פטרון הקבוצה, סגן ראש עיריית עכו אדהם ג'מאל, שהיה מרוצה מאוד מעבודתו של סכניני בעונה שחלפה.

סכניני הוכיח את עצמו מבחינה מקצועית כשלקח קבוצה בתקציב נמוך ובנה סגל שחקנים טוב שנתן פייט לכל קבוצה יריבה. אחי עכו הייתה בעונה שעברה הפתעה נעימה, הבטיחה לעצמה כבר בשלב מוקדם מאוד של העונה את ההישארות, נחלצה ממאבקי תחתית שאפיינו אותה בשנים קודמות ובשלב מסוים של העונה אף הייתה קרובה להיכנס לפלייאוף העליון. סכניני, לצד עבודתו המקצועית הטובה, הוא גם אדם נוח שקל להסתדר אתו והחיבור שלו עם השחקנים, הובילה להחלטה להמשיך לתת לו את שרביט האימון עונה נוספת.

סכניני: "אני רוצה להודות לסגן ראש עיריית עכו אדהם ג'מאל, על האמון בי וביכולתי להמשיך להוביל את אחי עכו גם בעונה הבאה. בעונה שעברה בנינו קבוצה צעירה בשילוב כמה שחקנים מנוסים, שהציגה כדורגל יפה. בכוונתי להמשיך באותה מגמה. המטרה היא כמובן לא להיות בתחתית אלא להיות בחלק העליון של הטבלה. אני מודע למגבלות התקציביות, אבל גם בעונה שעברה התמודדנו עם תקציב נמוך והשגנו תוצאות טובות".

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות