fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: התגעגעתם? הליגות הנמוכות חוזרות לפעילות בסוף השבוע

אחרי פגרה כפויה של חודשיים, ליגות ב' ו-ג' יחזרו בסוף השבוע לפעילות. רגע לפני חידוש המשחקים, הכנו לכם תזכורת מה עשתה כל קבוצה במחזורים הראשונים ואלו מפגשים צפויים לנו במחזור המשחקים הקרוב
מאמן הפועל שלומי דני וקנין (משמאל) עם שני החדשים: עמית גלילי ואוריין סבו | צילום: ערן גאון

אחרי פתיחת עונה מאוחרת, הספק של ארבעה מחזורים, ובהמשך השבתה למשך חודשיים, הליגות הנמוכות חוזרות לפעילות.

משחקי ליגה ב' יחודשו ביום שלישי (9 במרץ). הפועל עירוני כרמיאל, שמשחקת בבית א' והשיגה עד כה 2 ניצחונות מ-2 משחקים, תצא למפגש חוץ נגד צעירי טמרה.

מכבי סקציה מעלות תארח את צעירי כפר כנא. מעלות נמצאת במקום האחרון בטבלה וללא נקודות, אחרי שפתחה את הליגה בצורה רעה.

בית הדין: גם את נקודת הליגה היחידה שהשיגה עד כה מכבי סקציה מעלות, במשחק החוץ נגד מכבי שעב שהסתיים בתיקו, 0:0, היא איבדה. הקבוצה הועמדה בפני בית הדין המשמעתי של ההתאחדות בגין שיתופו שלא כדין של השחקן מומי יעקב במשחק נגד שעב, בעת שהיה אמור בכלל לרצות עונש הרחקה. בעקבות כך, הוחמר עונשו של השחקן ל-2 משחקי הרחקה נוספים, והקבוצה ספגה גם הפסד טכני (3:0) וגם קנס בסך 2,000 שקלים חדשים.

בית"ר נהריה, שמשחקת בבית ב' ובתום ארבע מחזורים מדורגת במקום השמיני והלפני אחרון אחרי שפתחה את הליגה עם שלושה הפסדים ותיקו אחד, תארח את מוליכת הטבלה, איחוד בני שפרעם.

אחי עכו, שדווקא פתחה טוב ובמאזנה שלושה ניצחונות והפסד אחד והיא במקום השני בטבלה, תהיה חופשית.

ליגה ג': הפועל נהריה והפועל שלומי, יחדשו את פעילותן בליגה כבר בסוף השבוע הקרוב (5 במרץ). הפועל נהריה (מקום שישי עם ניצחון אחד ו-2 הפסדים), תארח בביתה את הפועל נח'ף (יום שישי, שעה 11:30). הפועל שלומי (מקום חמישי עם 2 ניצחונות והפסד אחד) תצא למשחק חוץ נגד הפועל תרשיחא (יום שישי, שעה 13:00).

ועוד מהפועל שלומי: הקבוצה ניצלה את הפגרה הכפויה והתחזקה בשני שחקנים חדשים: הקשר ההתקפי עמית גלילי ושחקן ההגנה אוריין סבו.

יו"ר הקבוצה ערן גאון: "מדובר בשני שחקנים מקומיים צעירים ומוכשרים, תושבי שלומי, שאחרי מספר אימונים התרשמנו מהם לטובה והחלטנו לצרף אותם לקבוצה. אנחנו שמחים על צירופם, גאים בשילובם בקבוצה הבוגרת וכמובן מאחלים להם הצלחה".

 

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות