fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפסד ליגה ראשון להפועל עכו

הפועל עכו נכנעה להפועל אום אל פאחם, 1:0, ובתום שני מחזורי ליגה נותרה ללא ניצחון. המאמן אלי כהן: "חייבים חיזוק". בינתיים, צירפה הקבוצה ארבעה שחקנים: אחד מקבוצת נוער, שניים מקבוצות ליגה א' ואחד מקבוצה מליגה ג'. החלוץ עזאת חלאילה, שלא מצא קבוצה: "מת לחזור לעכו"
הפסד ליגה ראשון להפועל עכו, חלוץ בחוץ. עזאת חלאילה | צילום: אדריאן הרבשטיין

הפסד ליגה ראשון להפועל עכו

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו ספגה הפסד ליגה ראשון, שהגיע כבר במחזור השני, כשנכנעה להפועל אום אל פאחם, 1:0, עם המאמן הנהרייני אבי סבג, שהוביל אותה לניצחון ליגה שני רצוף מפתיחת העונה. השער היחיד במשחק הובקע ממש עם פתיחת המחצית השנייה, בבעיטת עונשין מ-11 מ'.

המחצית הראשונה הייתה שקולה, אבל במחצית השנייה, למרות קצב משחק מהיר, התקשתה עכו לייצר מצבי הבקעה. לא שזה מפתיע, שכן החלק הקדמי של הפועל עכו כמעט ולא קיים זו עונה שלישית ברציפות. לזכותו של המאמן אלי כהן תיזקף העובדה שלאחר שער היתרון של המארחים מאום אל פאחם, הוא הלך על כל הקופה כשביצע חילופים בעלי אוריינטציה התקפית: החלוץ זאהי אחמד במקום הקשר הדפנסיבי רועי רבינוביץ' והקשר ההתקפי חן ידען במקום הבלם בן בנימין. בהמשך נכנס גם יובל אורן, עוד קשר התקפי, במקומו של המגן חנן ביטון. אלא שגם זה לא עזר ואף בעיטה לא נבעטה למסגרת השער של אום אל פאחם. התוצאה: אחרי תיקו במחזור הראשון, נותרה הפועל עכו עם נקודה בודדת בתום שני מחזורי ליגה.

המאמן אלי כהן: "היו פה שתי מחציות שונות. במחצית הראשונה היינו טובים ושווים לקבוצה היריבה. במחצית השנייה ספגנו שער שטותי ששיבש לנו את כל המשחק. חורה לי שגם במשחקים כאלה, כשאנחנו לא נופלים מהקבוצה היריבה, אנחנו מפסידים ועוד בגלל טעות אחת. אום אל פאחם סגרה וצופפה את ההגנה ולא מצאנו פתרונות לפרוץ את הדרך לשער שלהם. אנחנו קבוצה צעירה שעדיין נמצאת בשלבי התהוות ועושים כל מאמץ כדי להתחזק. אני יודע שגם ההנהלה עושה מאמצים עילאיים כדי לגייס מקורות כספיים כדי להביא שחקני חיזוק. אנחנו חייבים להביא שחקנים שיהיו עוגנים, כאלה עם ניסיון ויכולת".

במחזור הבא היא תצא הפועל עכו למפגש חוץ נגד היורדת מליגת העל, סקציה נס ציונה (יום חמישי, 10.9, שעה 20:30). במחזור הרביעי היא תארח בביתה את בית"ר תל אביב/בת ים (יום שני, 21.9, שעה 19:00).

עוד ארבעה מצטרפים חדשים

הפועל עכו צירפה בימים האחרונים עוד ארבעה שחקנים לסגל. שחקן אחד הוא אנצ' קיזאילווקו (19), שהגיע מקבוצת הנוער של מכבי חיפה, שזכתה בעונה שחלפה באליפות המדינה, ועוד שלושה שחקנים שהגיעו מקבוצות מהליגות הנמוכות: יובל אורן (22), שגדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה, ובשנתיים האחרונות שיחק במכבי צור שלום ובעירוני טבריה בליגה א', רועי הר (20), שגדל במחלקת הנוער של טוברוק נתניה ובעונה שעברה שיחק בקבוצת הבוגרים של המועדון בליגה ג', ופיטר אליאס (22), שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ושיחק בהפועל חדרה, עמה אף העפיל לליגת העל, הפועל מרמורק, עמה ירד לליגה א' ואגודת ספורט אשדוד מליגה א'. מנגד, הבלם רז לוי, שכבר סיכם את תנאיו בעכו, שוחרר לבסוף וחתם במכבי צור שלום מליגה א'.

במשחק של הפועל עכו נגד אום אל פאחם, ישב ביציע עזאת חלאילה, חלוץ פנוי שלא מצא קבוצה במהלך הקיץ וכרגע יושב בבית.

חלאילה: "היו לי הצעות, גם מקבוצות בליגה הלאומית, אבל השכר שהציעו לא מספיק מפתה בגלל המרחק. אני יושב פה ביציע, רואה את הפועל עכו ומשתגע. כואב לי הלב. כל רגע בא לי לשים חולצה ולקפוץ למגרש. לא אכפת לי מהשכר, אני בטוח שנסתדר, העיקר שאשחק בהפועל עכו שזה הבית שלי. התבגרתי ואני בטוח ביכולתי להוביל היום את הקבוצה כמנהיג. אני מתכוון לדבר עם המאמן אלי כהן ונראה מה יהיה".

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות