fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עכו שמה איקס

הפועל עכו סיימה את מפגשה הביתי נגד הפועל רמת השרון בתיקו, 1:1, ורשמה תיקו שישי העונה. רז טוויזר הלוהט שוב הבקיע לעכו. בקבוצה מודאגים מפציעתו של הקשר ערן ביטון, שהיה מעורב עד כה בתשעה מבין 12 השערים שעכו הבקיעה
מנייה בטוחה בהתקפה. רז טוויזר מהפועל עכו (משמאל) צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו (לאומית) 

הפועל עכו שוב סיימה במשחק ללא הכרעה, השישי שלה העונה מתוך 10 משחקים. ובפעם הרביעית העונה היא גם הייתה זו שהובילה, אך ספגה והסתפקה בנקודה. במחזור האחרון אירחה הפועל עכו את הפועל רמת השרון. האמת, האורחים היו טובים יותר, דומיננטיים יותר ונועזים יותר. רמת השרון שלטה כמעט לחלוטין במרכז השדה והכתיבה את הקצב, בעוד עכו בעיקר מתגוננת. השוער אופק אנטמן, היה כהרגלו יציב, אך צמד המגינים: פיטר אליאס ואנצ' קיזאילווקו, היו די בינוניים ולא תרמו מאומה לחלק ההתקפי. לא ברור מדוע אוהד אלביליה, מגן שמאלי שמרבה לתקוף ולסייע לחלק הקדמי מסופסל כבר ארבעה משחקים על חשבון מגן כמו אנצ', שרק מחזיר כדורים לאחור. אלילת המזל הייתה עם עכו שמשום מקום כבשה ועלתה ליתרון על סף סיום המחצית הראשונה. זה התחיל עם הגבהת כדור קרן של ערן ביטון לרחבת האורחים, רועי רבינוביץ' נגח ורז טוויזר, שנמצא בכושר הבקעה מרשים מאז פתיחת העונה, המשיך בבעיטה חזקה לרשת העליונה, 0:1 לעכו. בדקה ה-50 ספגה עכו מכה כשערן ביטון נפצע בכתפו והוחלף. בדקה ה-54, השיגה רמת השרון את שער השוויון, כשחלוצה פשוט נפנף בקלות את המגן הימני של עכו וטיווח כדור אדיר לרשת, 1:1. מעודדת מהשוויון המהיר, המשיכה רמת השרון ליזום ולתקוף, אך הרבתה להחמיץ, למזלה של עכו, שהוסיפה עוד נקודה חשובה לקופתה.

המאמן אלי כהן: "התפתח משחק לא רע, קצבי ומהיר שהיה די שקול. הנקודה לדעתי משקפת את מה שהיה. מגיע לשחקנים שלנו קרדיט גדול על רוח הלחימה. אנחנו עוד צריכים להשתפר מבחינת יכולת, אבל השחקנים עובדים קשה באימונים וגם זה יגיע. אנחנו בתקופה טובה וגם נקודה מול קבוצה חזקה זה טוב. יש פה שחקנים צעירים שנותנים הכל על המגרש ורוצים להוכיח את יכולתם כדי להצליח ולהתקדם".

בעכו מודאגים ממצבו של הקשר ערן ביטון, שבמהלך המשחק נחבל בכתפו והופנה לטיפול ובדיקות במרכז הרפואי לגליל בנהריה. בקבוצה מקווים כי מדובר בפציעה קלה שלא תשבית את הקשר המצוין, שעד כה היה מעורב בתשעה שערים מבין ה-12 שהפועל עכו כבשה.

במחזור הקרוב תתארח הפועל עכו אצל הפועל פתח תקווה (יום שישי, 27 בנובמבר, שעה 15:00).

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות