fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עכו שוב לא ניצחה

הקבוצה סיימה את מפגשה הביתי נגד הפועל ראשון לציון בתיקו אפס. המאמן אלי כהן: "אני ממש לא מרוצה מקצב צבירת הנקודות שלנו"
חלוקת נקודה. זאהי אחמד מהפועל עכו (משמאל) מול שחקן יריב צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו, כך נדמה, מסתערת שוב על התואר המפוקפק בו "זכתה" בשנתיים האחרונות: מלכת התיקו. במחזור האחרון רשמה הקבוצה את התיקו החמישי שלה העונה אחרי שסיימה את מפגשה הביתי נגד הפועל ראשון לציון בתיקו אפס. הפועל עכו לא היטיבה לשחק, אבל בכל זאת ייצרה מספר מועט של הזדמנויות כיבוש, שלא נוצלו. גם היריבה, שאומנם הייתה עדיפה, לא ממש סיכנה את השער העכואי וגם במעט הזדמנויות שניתנו לה, הוחטאו.

המגן הימני ג'פרי ניסמבאום, שהגיע בשבוע שעבר לקבוצה מהפועל אום אל פאחם, רשם הופעת בכורה במדים העכואים.

המאמן אלי כהן: "משחק לא טוב שלנו. נתקלנו בקבוצה טובה שכמעט ולא סופגת שערים. במשחקים כאלה צריך סבלנות וקצת יצירתיות בחלק ההתקפי, מה שלא היה לנו. אני מתנחם בעובדה שלמרות שהיה לנו משחק לא טוב, לא הפסדנו ויצאנו עם נקודה. אנחנו עדיין בתהליך של בנייה עם שחקנים צעירים, שלחלקם זאת שנה ראשונה בקבוצה בוגרת בליגה הלאומית. יש שיפור ואני מקווה שבעתיד זה יביא לנו גם תוצאות ונקודות. אני לא מרוצה מקצב צבירת הנקודות שלנו, כי היו לנו שלושה משחקים שבהם ספגנו שערים בדקה האחרונה ואיבדנו 6 נקודות שהיו משנות לגמרי את המיקום שלנו בטבלה. מה שחשוב זה שנמשיך להשתפר ולהתחיל לצבור יותר נקודות".

גיתי סופר, שנפצע באימון, לא נכלל בסגל למשחק נגד ראשון לציון ובימים הקרובים הוא אמור לעבור בדיקה שתבחן את מצבו. סופר מצטרף לרשימת הפצועים שכוללת גם את הבלם בן בנימין, הקשר גל אביב והחלוץ גל קעטבי.

במחזור הקרוב תצא הפועל עכו למשחק חוץ נגד העולה החדשה והאחרונה בטבלה, הפועל כפר שלם (יום שני, 16 בנובמבר, שעה 19:00).

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות