fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עכו עלתה לגמר גביע הטוטו

הפועל עכו, שפתחה את משחקי גביע הטוטו בתבוסה ביתית, רשמה מאז קאמבק מרשים, השיגה שלושה ניצחונות רצופים, כולל בחצי הגמר על הפועל רמת גן (2:4 בפנדלים) ועלתה לגמר, שם תפגוש את בית"ר ת"א/בת ים. המאמן מסאי דגו: "שמח על ההישג. קבוצות יסבלו במשחקים נגדנו"
יש שוער בשער. ראזי אבו חמדאן | צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו (לאומית)

16 שנים אחרי שזכתה, בפעם היחידה ולראשונה בתולדותיה בגביע הטוטו, העפילה הפועל עכו לגמר שני במסגרת גביע הטוטו, אחרי ניצחון על הפועל רמת גן במשחק חצי גמר שנערך אמש באצטדיון הלאומי ברמת גן.

הפועל עכו הגיעה למעמד חצי הגמר אחרי שסיימה במקום הראשון בטבלת בית א' בשלב המוקדמות עם מאזן של הפסד ושני ניצחונות. הפועל רמת גן סיימה את שלב הבתים עם 7 נקודות וללא הפסד. הפועל עכו חסרה במשחק את השוער תמיר ללו, שנדבק בנגיף הקורונה ואת הקשר האחורי גל קולני, שקיבל מנוחה.

הפועל עכו הציגה משחק טקטי וברוב הזמן התגוננה. המחצית הראשונה עוד הייתה שקולה, אבל במחצית השנייה הסתגרה עכו מאחור ומיעטה לצאת קדימה. למזלה, שחקני רמת גן לא היו חדים מספיק בחלק ההתקפי ורוב הכדורים שנבעטו לשערה של עכו, חרגו מהמסגרת. אחרי 90 דקות של 0:0 משמים התייצבו השחקנים לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה.

ראשון הבועטים של הפועל עכו היה החלוץ הגנאי קרים אבו בקר, שבעט בחצי גובה כדור למרכז השער, אותו הצליח שוער רמת גן להדוף. מנגד, רמת גן דייקה ועלתה ליתרון ראשון, 0:1. אחמד חאג' מעכו בעט פנדל מושלם ואיזן ל-1:1. את הבעיטה השנייה של רמת גן הצליח השוער ראזי אבו חמדאן להדוף. גיתי סופר, בעט את הכדור השלישי של עכו פנימה והפך את התוצאה ל-1:2. רמת גן דייקה גם היא, 2:2.

הזר השני של עכו, אדם אליו בעט היטב והחזיר לקבוצתו את היתרון, 2:3. גיבור המשחק, השוער העכואי ראזי אבו חמדאן, הדף גם את הבעיטה הרביעית של רמת גן. פראס גנאיים, בעט את הבעיטה החמישית פנימה וקבע את התוצאה, 2:4 להפועל עכו שמעפילה לגמר גביע הטוטו, שם תפגוש את בית"ר ת"א/בת ים.

המאמן מסאי דגו, סיכם בסיום: "השגנו ניצחון חשוב מאוד עבור המועדון, כי מדובר בבונוס כספי מכובד. אני שמח על ההעפלה לגמר ועוד יותר מהעובדה שזה משחק שלישי רצוף שאנחנו לא סופגים ושומרים על שער נקי. בחלק ההתקפי אומנם לא היינו טובים וכמעט שלא הגענו למצבים, אבל שיחקנו עם המון לב. בנינו פה קבוצה חזקה שקבוצות יסבלו במשחקים נגדה. אנחנו כבר עם הפנים לליגה ולמשחק הראשון נגד הפועל כפר סבא. אין ספק שמדובר בקבוצה מצוינת, אבל אנחנו נבוא צנועים ומוכנים כדי לנצח ולהשאיר את הנקודות בבית. אני לא בעד סיסמאות וגם לא תשמע אותי יוצא בהצהרות לגבי העונה. יש לנו מטרות אבל קודם נתחיל את העונה ונראה איך דברים יתפתחו".

יש שוער בשער. ראזי אבו חמדאן | צילום: באדיבות אבי צרפתי
לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות